Eipä taida löytyä mistään muusta E46 mallista kuin M3:sta lukko tehtaan jäljiltä.
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrotblogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablaublogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablaublogi
Onko varmasti noin? Tarkistin juuri nettiosaluettelon eikä se tuntenut lainkaan lukkoperää ei-M3 E46 malleissa.
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrotblogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablaublogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablaublogi
Mitä ulkomaisia foorumeita on lueskellut, niin eipä se juuri ole vaikuttanut. Periaatteessahan sutimisen pitäisi vähentyä, kun tehoa ohjataan pitävämmälle pyörälle ja ei se toinenkaan pyörä sudi jos sinne ei välity voimaa. Hemi varmaan tiesikin, mutta selvennetään nyt, että tuohan ei varsinaisesti ole lukko. Tuossa voima vaan siirtyy pitävämmälle pyörälle, jolloin kurvissa sisemmällle pyörälle ei välity voimaa jos se alkaa sutimaan.
Comment