Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 ja 5-sarjan vanteet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -tumppi-
    Newbiemmer
    • Aug 2007
    • 3

E46 ja 5-sarjan vanteet?

Tuli auton mukana vääränlaiset vanteet sitte, elikkä tollaset 16" alut joissa et on 20, eli mun käsittääkseni noi ois 500 bemariin sopivammat.
    Onkos jollain kokemuksia onko mitään järkeä tollasia laittaa 2000 vuoden 320:seen alle kun ei itellä ole kokemuksia noista vai ostanko ihan suosiolla uudet vanteet myös? Alle varmasti mahtuu kun eikös noi ole 1,5senttiä leveemmällä kuin oikeat, mutta lähinnä kiinnostaa häviääkö ajettavuus ihan täysin?
    Ja tottahan mä kokeilisin noita mutta kun yhdessä renkaassa kankaat sen verta pahasti näkyvissä ettei viitti ruveta riskeeraamaan.
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

Originally posted by -tumppi- View Post
    Tuli auton mukana vääränlaiset vanteet sitte, elikkä tollaset 16" alut joissa et on 20, eli mun käsittääkseni noi ois 500 bemariin sopivammat.
    Onkos jollain kokemuksia onko mitään järkeä tollasia laittaa 2000 vuoden 320:seen alle kun ei itellä ole kokemuksia noista vai ostanko ihan suosiolla uudet vanteet myös? Alle varmasti mahtuu kun eikös noi ole 1,5senttiä leveemmällä kuin oikeat, mutta lähinnä kiinnostaa häviääkö ajettavuus ihan täysin?
    Ja tottahan mä kokeilisin noita mutta kun yhdessä renkaassa kankaat sen verta pahasti näkyvissä ettei viitti ruveta riskeeraamaan.
    Myös vanteen keskireikä on eri ja se senkaan ulkokantti on 25mm ulompana kuin orggis 45et:llä, joten hieman renkaasta riippuen tiukkaa kyllä tekee orggiskaarilla tuo sopiminen. Toki e46 vakioalustakulmilla ei todellakaan pidä et20:stä noin vetelyn puolesta.

Comment

• ockelbo4500
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2007
      • 923
      • Sotkamo--Oulu

Jos ajettavuutta mielii autoonsa niin ET-lukua yleensä ei pidä mennä muuttamaan, koska pyörän ns. keskiön kääntöetäisyys muuttuu. Eli kun autoa katsoo edestä niin olka-akselin jatkeen ja pyörän keskilinjan välinen etäisyys maan tasolla muuttuu. Toki muutkin pyöräkulmat siinä muuttuu osin, mutta niitä voi säätää.
      BMW E84 X1 18dXdrive -14

Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
      Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
      Ex, E46 320 d Touring -01
      Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special

Comment

• -tumppi-
        Newbiemmer
        • Aug 2007
        • 3

Vanteet vaihtoon...

Joo kiitoksia vaan vastauksista. Eli vanteet menee sitte vaihtoon. Jos tarttee joku niin myyntipalstalta löytyy kohta halvalla ja vaihdossa saattaa kelvata e46:seen sopivat.
        Ei voi muuta sanoa kun että loistavaa palvelua eräältä autoliikkeeltä kun eivät mitään vastuuta asiasta ota ja asiakas tuntuu olevan aina väärässä ennen kuin on edes asiansa ehtinyt selittää...

Comment

• bemu2000
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 17799
          • Jämsä

Originally posted by -tumppi- View Post
          Joo kiitoksia vaan vastauksista. Eli vanteet menee sitte vaihtoon. Jos tarttee joku niin myyntipalstalta löytyy kohta halvalla ja vaihdossa saattaa kelvata e46:seen sopivat.
          Ei voi muuta sanoa kun että loistavaa palvelua eräältä autoliikkeeltä kun eivät mitään vastuuta asiasta ota ja asiakas tuntuu olevan aina väärässä ennen kuin on edes asiansa ehtinyt selittää...
          ei muutaku liikkeeseen ja nyrkkiä pöytään et nyt vähän vauhdilla oikeat renkaat mulle heti
          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
          Vanteet edullisesti
          Nostureita ja rengaskoneita

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎