Jotta ei topic mene ihan OT:ksi niin tuosta löytyy muutama kuva motonetistä hankituista tukivarsista ja puslista sekä tukivarren nivelien rasvauksesta:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Motonetin tukivarret E46
Collapse
X
-
Originally posted by RiteCo View Post
Comment
-
-
Originally posted by RiteCo View Post
Comment
-
-
Originally posted by Aukes! View PostAlihankkija voi olla sama mutta niitäkin tapauksia on ettei ole mennyt tavara tehtaan laadunvalvonnasta läpi ja ei muuta kun myyntiin motonettiin/yms. puljuihin. Saman valmistajan Mersuun sopivia osia on ainakin vertailtu Veho vs. Motonet ja eroja on kyllä ollut vaikka samaa kamaa pitäisi olla.
Mutta ei sillä, että kaikki varaosa tuotteet olisivat tälläisiä, mutta riski on aina olemassa...tehtaan alkup. osat pitäisi aina mennä heittämällä paikalleen...Hintaahan niissä on aina enempi ja joskus kannattaa miettiä, että mitä ostaa ja mistä ostaa ja milloin ostaa.Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View Postkun nuo ovat kuitenkin kulutustavaraa niin miksi et vaihtaisi tilalle suoraan meylen valmistamia kestävämpiä tukivarsia ja puslia? kuten itse tein..Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostMiten kauan sinulla on ollut osat paikallaan? Kyllä ATP:n osatkin aluksi näytti hyviltä, mutta vajaan vuoden kuluttua tilanne oli aivan toinen...
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=107678
Epäilyttävän halpoja jokatapauksessa :think2015 AMG GTS
-----------------------------
www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by MarttiKK View PostNo ei ainakaan Motonetistä ole koskaan tullut entiseen E39:een alkuperäisosia. Alatukivarressa oli niin iso heitto puslassakin, että sitä sai paukuttaa paikoilleen, kun toiselle puolelle aikoinaan laitto orkkisosan, niin "fits like a glove". Tukivarressa oli teksti "designed in Germany"...missähän se oli tehty. Jarrulevyt olivat samaa roskaa, mitä muualtakin saa samaan hintaan.
Motonet ostaa roskansa sieltä mistä halvimmalla saa, siihen perustuu sen koko ostojärjestelmä.
Toisaalta, jos sen rikkoutuneen/kuluneen orggisosan tilalle ollaan uutta palikkaa yleensä ostamassa, ei se orggisosakaan ole ollut ikuinen?
On todella naivia kuvitella että juuri se "orggisosa" olisi laadulisesti maailman paras, vaan oikeasti on kyllä niin että se orggisosia valmistava alihankkija joutuu tiliä tehdessään puristamaan kappalehinnoista todellakin löysät pois, jolloin yhtään ns."extralaatua" ei kyllä saa vaikka hinta marmoritiskillä on 100% varmuudella se tarjonnan kallein. Varmasti on olemassa heikkolaatuisempia aftermarket osia kuin perus orggis, mutta tasan varmasti löytyy myös parempia. Erityisesti näin on moottoriosapuolella, mutta eipä sieltä orggiosasta useinkaan löydy markkinoiden laadukkainta laakeria, stefaa tai edes palloniveltä vaan sitä on laitettu josta tilaaja on parhaan hinta/laatusuhteen/toimitusvarmuuden kulloinkin saanut. Jos näin ei olisi, ei BMW:ään löytyisi näitä selviä tyyppivikoja+tarkkojakin elinkaaria.
Comment
-
Comment