olis tollane 325Ci 2000 malli johon tarvisi uudet jarrut ku nykyiset hajosivat tossa lauantaina ahveniston radalla. Olisi tarkoituksena hankkia jotkut pikkasen paremmat kun vakiot kun joskus harvoin tulee radallakin käytyä. Edessä taisi mennä sekä levyt että palat ja takana palat vaan. Tietäisikö kukaan mistä (pääkaupunkiseudulta) ja millaiset kannattaisi hankkia? Budjetti olisi tarkoituksena olla max 1.000-1.500 ja olisi hyvä olla sellaset jotka kestäisivät pari rata päivää jotka niillä ajattelin tänä kesänä ajaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 coupe jarrut
Collapse
X
-
Originally posted by dingodec View Postolis tollane 325Ci 2000 malli johon tarvisi uudet jarrut ku nykyiset hajosivat tossa lauantaina ahveniston radalla. Olisi tarkoituksena hankkia jotkut pikkasen paremmat kun vakiot kun joskus harvoin tulee radallakin käytyä. Edessä taisi mennä sekä levyt että palat ja takana palat vaan. Tietäisikö kukaan mistä (pääkaupunkiseudulta) ja millaiset kannattaisi hankkia? Budjetti olisi tarkoituksena olla max 1.000-1.500 ja olisi hyvä olla sellaset jotka kestäisivät pari rata päivää jotka niillä ajattelin tänä kesänä ajaa.
Comment
-
-
musta auto... ajoin kolme kertaa radalla ja näköjään liian pitkään (lähes 20 min joka kerta kun lähin radalle). jarrut sitten petti vikaan mutkaan tultiessa silleen että polkimesta meni kaikki paine ja etu jarrut rupesivat pitämään aika kovaa meteliä (johtuen palojen loppumisesta ja levyjen hajoamisesta kun varotusta ei ollut ehtinyt tulla että palat olisivat lopussa). ulosajo kierros tulikin sitten ajettua ilman jarruja ja pitille mentiin käsijarrun voimin... milläs itse siellä ajelit?Last edited by dingodec; 14-05-2008, 00:22.
Comment
-
-
Mulla on sama proggis menossa ja jos jollain olis nurikissa ylimääräiset isot (325mm) 330i jarrut niin pankaahan privaa. Muuten täytyy ostella pala kerralla ebaystä... Suunnittelin jo zimmermannin 325mm reikälevyjä ferodon paloilla ja 330i puristimilla. Sittemmin mua varoiteltiin kovasti noista reikälevyistä ja tilalle vois ajatella ate:n powerdiscejä..
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostMulla on sama proggis menossa ja jos jollain olis nurikissa ylimääräiset isot (325mm) 330i jarrut niin pankaahan privaa. Muuten täytyy ostella pala kerralla ebaystä... Suunnittelin jo zimmermannin 325mm reikälevyjä ferodon paloilla ja 330i puristimilla. Sittemmin mua varoiteltiin kovasti noista reikälevyistä ja tilalle vois ajatella ate:n powerdiscejä..
Comment
-
-
Originally posted by dingodec View Postmuista auto... ajoin kolme kertaa radalla ja näköjään liian pitkään (lähes 20 min joka kerta kun lähin radalle). jarrut sitten petti vikaan mutkaan tultiessa silleen että polkimesta meni kaikki paine ja etu jarrut rupesivat pitämään aika kovaa meteliä (johtuen palojen loppumisesta ja levyjen hajoamisesta kun varotusta ei ollut ehtinyt tulla että palat olisivat lopussa). ulosajo kierros tulikin sitten ajettua ilman jarruja ja pitille mentiin käsijarrun voimin... milläs itse siellä ajelit?
Mustat ja muistit sikinsokin...
Comment
-
-
Originally posted by dingodec View PostOli aika paljon autoja ja kokoajan jumissa ruuhkassa radalla. Vaikea muistaa oikeen muita autoja sieltä kun niitä jonka takana oli jumissa.
Comment
-
Comment