Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 coupe jarrut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dingodec
    Newbiemmer
    • May 2008
    • 5

E46 coupe jarrut

olis tollane 325Ci 2000 malli johon tarvisi uudet jarrut ku nykyiset hajosivat tossa lauantaina ahveniston radalla. Olisi tarkoituksena hankkia jotkut pikkasen paremmat kun vakiot kun joskus harvoin tulee radallakin käytyä. Edessä taisi mennä sekä levyt että palat ja takana palat vaan. Tietäisikö kukaan mistä (pääkaupunkiseudulta) ja millaiset kannattaisi hankkia? Budjetti olisi tarkoituksena olla max 1.000-1.500 ja olisi hyvä olla sellaset jotka kestäisivät pari rata päivää jotka niillä ajattelin tänä kesänä ajaa.
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

Entä isommat 330i jarrut? Tällaiset voisi minultakin löytyä.

Comment

• jpkl
      Bimmer Rookie
      • Apr 2008
      • 53
      • suomi

jonkin sortin pysäyttimet

Comment

• dingodec
        Newbiemmer
        • May 2008
        • 5

kiitos avusta! löysin noiden linkkien kautta undergroundmotorsport.net myymälän ja sain sieltä ostettua uudet jarrut.
        Last edited by dingodec; 12-05-2008, 19:06.

Comment

• jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16501
          • Asikkala

Originally posted by dingodec View Post
          olis tollane 325Ci 2000 malli johon tarvisi uudet jarrut ku nykyiset hajosivat tossa lauantaina ahveniston radalla. Olisi tarkoituksena hankkia jotkut pikkasen paremmat kun vakiot kun joskus harvoin tulee radallakin käytyä. Edessä taisi mennä sekä levyt että palat ja takana palat vaan. Tietäisikö kukaan mistä (pääkaupunkiseudulta) ja millaiset kannattaisi hankkia? Budjetti olisi tarkoituksena olla max 1.000-1.500 ja olisi hyvä olla sellaset jotka kestäisivät pari rata päivää jotka niillä ajattelin tänä kesänä ajaa.
          Minkä värinen kiesi ? Olin myös ajamassa la. siellä. Miten hajos vai lasittui ja pito loppui ?

Comment

• dingodec
            Newbiemmer
            • May 2008
            • 5

musta auto... ajoin kolme kertaa radalla ja näköjään liian pitkään (lähes 20 min joka kerta kun lähin radalle). jarrut sitten petti vikaan mutkaan tultiessa silleen että polkimesta meni kaikki paine ja etu jarrut rupesivat pitämään aika kovaa meteliä (johtuen palojen loppumisesta ja levyjen hajoamisesta kun varotusta ei ollut ehtinyt tulla että palat olisivat lopussa). ulosajo kierros tulikin sitten ajettua ilman jarruja ja pitille mentiin käsijarrun voimin... milläs itse siellä ajelit?
            Last edited by dingodec; 14-05-2008, 00:22.

Comment

• dingodec
              Newbiemmer
              • May 2008
              • 5

Olis viel tällänen kysymys että tarviiko jarrujen vaihtoon tässä tapauksessa mitään "erikois" työkaluja... olen nimittäin viemässä tutulle jarrujen vaihtoon mutta hän yleensä korjaa vain jenkki autoja ettei kai tämä vaadi mitään mitä sellaisesta jenkki korjaamosta ei löytyisi?

Comment

• Juppe
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2002
                • 4541
                • TURKU

Mulla on sama proggis menossa ja jos jollain olis nurikissa ylimääräiset isot (325mm) 330i jarrut niin pankaahan privaa. Muuten täytyy ostella pala kerralla ebaystä... Suunnittelin jo zimmermannin 325mm reikälevyjä ferodon paloilla ja 330i puristimilla. Sittemmin mua varoiteltiin kovasti noista reikälevyistä ja tilalle vois ajatella ate:n powerdiscejä..

Comment

• Matula
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2007
                  • 1706

Originally posted by Juppe View Post
                  Mulla on sama proggis menossa ja jos jollain olis nurikissa ylimääräiset isot (325mm) 330i jarrut niin pankaahan privaa. Muuten täytyy ostella pala kerralla ebaystä... Suunnittelin jo zimmermannin 325mm reikälevyjä ferodon paloilla ja 330i puristimilla. Sittemmin mua varoiteltiin kovasti noista reikälevyistä ja tilalle vois ajatella ate:n powerdiscejä..
                  Jos luit tämän ketjun, niin olet löytänyt jo ainakin yhdet 330i jarrut.

Comment

• jr66
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2006
                    • 16501
                    • Asikkala

muista auto... ajoin kolme kertaa radalla ja näköjään liian pitkään (lähes 20 min joka kerta kun lähin radalle). jarrut sitten petti vikaan mutkaan tultiessa silleen että polkimesta meni kaikki paine ja etu jarrut rupesivat pitämään aika kovaa meteliä (johtuen palojen loppumisesta ja levyjen hajoamisesta kun varotusta ei ollut ehtinyt tulla että palat olisivat lopussa). ulosajo kierros tulikin sitten ajettua ilman jarruja ja pitille mentiin käsijarrun voimin... milläs itse siellä ajelit?
                    Siis musta, ei muista ? En muista mustia kun e46 m3:n, yllätys... ellei ollu sun ja m-lätkä peräkontissa mutta muist. siinä oli etulok. ne tuuletusaukot. Mulla e36 318 is, madeiraschwarz metallic, #44.
                    Mustat ja muistit sikinsokin...

Comment

• dingodec
                      Newbiemmer
                      • May 2008
                      • 5

joo siis musta ... ei mitään lätkää takana ku auto on vielä de-badged et ei ees lue sit 325Ci takan. Oli aika paljon autoja ja kokoajan jumissa ruuhkassa radalla. Vaikea muistaa oikeen muita autoja sieltä kun niitä jonka takana oli jumissa.

Comment

• jr66
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 16501
                        • Asikkala

Oli aika paljon autoja ja kokoajan jumissa ruuhkassa radalla. Vaikea muistaa oikeen muita autoja sieltä kun niitä jonka takana oli jumissa.
                        Pitää paikkansa, kaiken maailman porsset ja crossfiret pyöri jaloissa... :think ja se m3 on aito, tai hyvä kopio, kamerasta katsoin kuvaa. 4 putkenpäätä, etulok. reiät ym.

Comment

Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎