Kyseessä siis ongelma joku tuli ilmi lastutuksen jälkeen (200 kw/580 nm). Täyden kaasun kiihdytyksessä kolmosvaihteella ja suuremmilla 2500-3500 kierroksen välissä alkaa kuulua matala jyrinä.
Auto on vuosimallia 2005 ja tehtaan m-sport alustalla sekä manuaalivaihteinen. Auto on vähän ajettu (19 tkm). Metro-Auto Airportissa asiaa tutkittiin ja heidän mielestään takapään pitkittäistukivarsien etuhelat alkavat hakkaamaan pohjille ja värisemään noilla tehoilla. BMW:llä ei kuulemma ole vahvempia heloja ja he eivät voi auttaa.
Onko diagnoosi oikea vai voiko kytkin/kaksoismassvauhtipyörä olla syynä? Onko saatavilla vahvempia heloja ja aiheuttaako niiden käyttö merkittävästi lisää rengasääniä ohjaamoon? Vai kannattaako auto palauttaa vakioksi, ei jaksaisi arvaamalla alkaa vaihtaa osia uudenkarheeseen autoon.
Kiitokset vastauksista jo etukäteen!
Auto on vuosimallia 2005 ja tehtaan m-sport alustalla sekä manuaalivaihteinen. Auto on vähän ajettu (19 tkm). Metro-Auto Airportissa asiaa tutkittiin ja heidän mielestään takapään pitkittäistukivarsien etuhelat alkavat hakkaamaan pohjille ja värisemään noilla tehoilla. BMW:llä ei kuulemma ole vahvempia heloja ja he eivät voi auttaa.
Onko diagnoosi oikea vai voiko kytkin/kaksoismassvauhtipyörä olla syynä? Onko saatavilla vahvempia heloja ja aiheuttaako niiden käyttö merkittävästi lisää rengasääniä ohjaamoon? Vai kannattaako auto palauttaa vakioksi, ei jaksaisi arvaamalla alkaa vaihtaa osia uudenkarheeseen autoon.
Kiitokset vastauksista jo etukäteen!
Comment