Announcement

Collapse
No announcement yet.

Edessä ja takana erikokoiset renkaat, ongelmia?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b mutteri kasa
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 1462
    • Area 03

Originally posted by 180578 View Post
    Itselläni on ensimmäistä kesää alla Falkenit ja olen ollut todella yllättyneen tyytyväinen! Edessä 245/35 R19 ja takana 275/30 R19. Renkaat eivät reagoi uriin valehtelematta yhtään mitenkään! Vartavasten lähdin etsimään uria ja selvittämään miten auto niissä käyttäytyy. Kaistan yli, eli urien yli, voi huoletta ajaa ratista kiinnipitämättä. Auto ei vetele lainkaan.
    Itsellä oli viime kesänä Falkenit alla koossa 245/30 ja 285/25 R20 ja itse olin ainakin positiivisesti yllättynyt kyseisistä renkaista...kun vertaa siihen mitä muutamalla foorumilla porukka kritisoinut kyseistä rengasta.
    BMW F11 530 dA VOLL
    Carbon-schwarz Metallic

BMW E30 325i Sport

Comment

• Hemi
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 18880
      • Pirkanmaa

Originally posted by Tuukkah View Post
      Toivotaan noin. Auto on kyllä aika rankasti madallettu edellisen omistajan toimesta, muutoskatsastusmaininnassa lukee seuraavaa:

"Ajoneuvoon on asennettu alustasarja. Etäisyys pyörän navan keskeltä lokasuojan kaaren ylimpään kohtaan: edessä 340mm takana 310mm".
      Usko pois. Menee ko.rengas tuolla 45et:llä "heittämällä" ihan orggiskaarillakin.

Comment

• jr66
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 16525
        • Asikkala

Originally posted by Tuukkah View Post
        Toivotaan noin. Auto on kyllä aika rankasti madallettu edellisen omistajan toimesta, muutoskatsastusmaininnassa lukee seuraavaa:

"Ajoneuvoon on asennettu alustasarja. Etäisyys pyörän navan keskeltä lokasuojan kaaren ylimpään kohtaan: edessä 340mm takana 310mm".
        Eihän tuo ole rankasti madallettu, edes kuvien per.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎