Takajousista
Itsellä takana bc:n 18kg 120mm suorat jouset.
Auton saa just tarpeeks korkeaksi ja myös matalaksi.
Saahan se olla vaikka 6kg jos haluaa mutta kannattaa sitten säätää alusta niin ettei raavi kaareen!
Jostain syystä tuli kahteen kertaam
E46 säädettävä alusta?
Collapse
X
-
Takajousista
Itsellä takana bc:n 18kg 120mm suorat jouset.
Auton saa just tarpeeks korkeaksi ja myös matalaksi.
Saahan se olla vaikka 6kg jos haluaa mutta kannattaa sitten säätää alusta niin ettei raavi kaareen!
Leave a comment:
-
En huomannu noin kantavilla jousilla iskarin jäykkyyssäädössä eroa, perä laski 0.5 - 1cm kun oli kontti täys ja takapenkki täys.Originally posted by |makke View PostKiitos vastauksesta!
Kuinka paljon iskareiden jäykkyyssäätö vaikutti siihen, että paljonko kaari painui rengasta kohti? Sanoit että sulla oli normaalia jäykemmät jouset, muistatko kg määrää?
Itellä siis tällainen ongelma. Itellä etupää ihan kunnossa, joten tarvisin vaan taakse uudet iskarit ja uudet jouset. Ei vaan jälleenmyyjätkään oikein osaa auttaa. Olen kysynyt BC Racingin vaihtojousia korkeussäädöllä, mutta kuulemma itse pitäisi tietää jäykkyys ja pituus eikä mulla ole kyllä hajuakaan. Sulla on tietenkin ollut coil over, mutta jousia myydään tosiaan myös erikseen, jolloin pitäisi tietää myös jousen pituus ja haluttu jäykkyys.
Joten näyttää siltä, että pitäisi tilata kokonaan uusi alustasarja, jos kerran kukaan ei tiedä miten takapään saisi erikseen laitettua.
Ja paljonko noissa BC Racingin alustasarjoissa takapäässä on edes säätövaraa? Missään ei oikeen lue paljonko madallus on millimetreinä. Itse henkilökohtaisesti tarvitsen suunnilleen M-sportin madalluksen, mutta jäykempänä.
Tai sitten... rupeaa tuntumaan siltä että on helpompi vain levittää kaaria lisää ja maalauttaa (+ ostaa uudet Konit ja M-sportin jouset) kuin etsiä sopivaa alustasarjaa
6/8kg tais olla normaalit jäykkyydet, mulla oli muistaakseni 10kg jouset edessä ja takana 12kg jos en väärin muista, olisko pituus ollu 140mm ja säätöpalikka melko loppuun asti rullattu.
Älä luovuta jousien metsästyksessä
160mm 10kg ei mee paljoa arvaus metsään, noilla tiedoilla mitä kirjotit. Lue e46 madallustopic läpi varuiksi.
Leave a comment:
-
Kiitos vastauksesta!Originally posted by janne30 View PostEx 320d touringissa oli alla bc racing br extremedrop, kuvia korkeudesta voit kattoo signeerauksen linkin takaa.
Säädöt oli hyvät, tilasin vielä erikoisjäykillä jousilla niin ei raapinut kaariin kiinni ku semmone stanke peli tuo oli. Mukava se ei ollut, johtuen 4cm maavarasta ja todella jäykistä jousista mutta sitähän mä halusin.
Kuinka paljon iskareiden jäykkyyssäätö vaikutti siihen, että paljonko kaari painui rengasta kohti? Sanoit että sulla oli normaalia jäykemmät jouset, muistatko kg määrää?
Itellä siis tällainen ongelma. Itellä etupää ihan kunnossa, joten tarvisin vaan taakse uudet iskarit ja uudet jouset. Ei vaan jälleenmyyjätkään oikein osaa auttaa. Olen kysynyt BC Racingin vaihtojousia korkeussäädöllä, mutta kuulemma itse pitäisi tietää jäykkyys ja pituus eikä mulla ole kyllä hajuakaan. Sulla on tietenkin ollut coil over, mutta jousia myydään tosiaan myös erikseen, jolloin pitäisi tietää myös jousen pituus ja haluttu jäykkyys.
Joten näyttää siltä, että pitäisi tilata kokonaan uusi alustasarja, jos kerran kukaan ei tiedä miten takapään saisi erikseen laitettua.
Ja paljonko noissa BC Racingin alustasarjoissa takapäässä on edes säätövaraa? Missään ei oikeen lue paljonko madallus on millimetreinä. Itse henkilökohtaisesti tarvitsen suunnilleen M-sportin madalluksen, mutta jäykempänä.
Tai sitten... rupeaa tuntumaan siltä että on helpompi vain levittää kaaria lisää ja maalauttaa (+ ostaa uudet Konit ja M-sportin jouset) kuin etsiä sopivaa alustasarjaa
Leave a comment:
-
Ex 320d touringissa oli alla bc racing br extremedrop, kuvia korkeudesta voit kattoo signeerauksen linkin takaa.Originally posted by |makke View PostOnko kellään kokemusta BC-racingin säädettävistä alustoista?
Säädöt oli hyvät, tilasin vielä erikoisjäykillä jousilla niin ei raapinut kaariin kiinni ku semmone stanke peli tuo oli. Mukava se ei ollut, johtuen 4cm maavarasta ja todella jäykistä jousista mutta sitähän mä halusin.
Leave a comment:
-
Ta-technics oli ainakin pintakova, mutta mitäpä tuollaiselta 200€ setiltä voi odottaakaan. Siksi kiinnostaski onko tuo AP miellyttävänpi, vai pitääkö unohtaa coilit.Originally posted by Timbe] View Posthttp://www.finnautomobile.net/index.php?productID=191
Halpa ois ainakin jos ei muuta. onko kellään ollu tuollaista sarjaa? kahen vuoden takuunkin nuo myöntää
Leave a comment:
-
http://www.dcperformance.co.uk/cheap.../gf20-022.html tuolta löytyis toi APn alusta vähä alle 600e.. voipi olla että tollanen tulis pyöräytettyä keväällä coupen alle
Leave a comment:
-
Vogtlandia alle, omassa cabriossa toiminut ainakin omasta mielestä todella hyvin. Eikä ole hinnalla pilattu.
Leave a comment:
-
Halpa ois ainakin jos ei muuta. onko kellään ollu tuollaista sarjaa? kahen vuoden takuunkin nuo myöntää
Leave a comment:
-
Orkkis m-alusta on kyllä tukeva. Tuskin on cup kitin iskarit ainakaan jäykemmät.Originally posted by Ileee View PostEli sä puhut nyt ilmeisesti H&R jousista vakio iskarien kanssa?
Hiukan sivuan nyt topicin alkuperäistä tarkoitusta mutta onko kukaan huomannut väsyneiden iskarien lisäävän uraherkkyyttä?!
Leave a comment:
-
Eli sä puhut nyt ilmeisesti H&R jousista vakio iskarien kanssa?Originally posted by bemu2000 View PostH&R jouset on tunnetusti aika progressiiviset, eli tuntuma on pehmeämpi mitä orkkis M-alustassa.
Hiukan sivuan nyt topicin alkuperäistä tarkoitusta mutta onko kukaan huomannut väsyneiden iskarien lisäävän uraherkkyyttä?!
Leave a comment:
Leave a comment: