Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 330d jyristää (täälläkin)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hydetys
    Bimmer Rookie
    • Jul 2004
    • 111
    • Lohja

    #31
    No vauhtipyörä kyl vähä jyristää jos vähänkää matalammalta lähtee vedättää, mut kattelin noita parempia pyöriä ni ei viittis maksaa 700e sellasesta...

    Joo se joppari jotai selitti jostai maalipinnan käsittelystä..mikä setti tohon on vedetty pintaan ? paska lähti ainaki ekalla pesukerralla pelkästää vedellä

    Muistatko mitä ottivat hintaa otsonoinnista, ja missä sen teetit ?
    330xd -01

    Comment

    • haloohelsinki
      Bimmer Rookie
      • Jul 2008
      • 76

      #32
      Originally posted by Hydetys View Post
      No vauhtipyörä kyl vähä jyristää jos vähänkää matalammalta lähtee vedättää, mut kattelin noita parempia pyöriä ni ei viittis maksaa 700e sellasesta...

      Joo se joppari jotai selitti jostai maalipinnan käsittelystä..mikä setti tohon on vedetty pintaan ? paska lähti ainaki ekalla pesukerralla pelkästää vedellä

      Muistatko mitä ottivat hintaa otsonoinnista, ja missä sen teetit ?
      Joo, se oli joku "nanopinnote" tms. Erittelyä hommasta en tiiä ku tein ilman kuittia
      Mutta koko setti 200€ sisälsi:

      - sisäpesu/putsinki
      - myllytys/pinnote/vahaus
      - alustapesu (tietty plus normipesu käsin)
      - ja se otsonointi

      Kyllä kelpas ton jälkee ajella. Ja tosiaan, se pinnote on kyl pirun hyvä ku sen jälkeen ei tarttee pestä aina shampoolla vaa suihkasee nopee pesurilla ja auto on puhdas

      Paikkaa en viitti yleisesti kertoo, mutta voin antaa privalla osoitteen. Toki muille se maksaa vähä enempi ku on sillai meikäläisen tutun tuttu.

      Comment

      • parviainenp
        Bimmer Rookie
        • Nov 2007
        • 57
        • espoo

        #33
        Jaahas... no onpahan aikaa kun viimeksi kirjoitteli tähän, mutta kun ei poistu onkelmat niin eipäkai muu auta.
        Nyt on kyllä vaihdettu palikka niin pirusti, mutta snadi tärinä on vieläkin kuvioissa.

        Eli suutin vaihdettiin tossa syksyllä ja samaan syssyyn tuli suoritettua iso huolto. kaikki suodattimet, hehkut, alaetutukivarsien takapuslat, öljyt jne. tuli vaihdettua. tyhjäkäyntivärinä hävis, mutta edelleen 1600+ rpm -> vähän alle 2000 rpm täryttää pintakaasulla.

        Sitten tuli vaihdettua etten levyt ja palat niin loppu jarrutäristys.

        Jouluna tuli vaihdettua ilmamassamittari, 4-pyöräsuuntaus tehty laakkosella, dde päivitetty uusimpaan ... nyt kiertää komeesti punarajaan asti ja hepat palas, mutta edelleen täryttää.

        Luulisin, että menee tonne mootoriosastolle kuitenkin.
        Eli jostain foorumilta lueskelin, että vois olla hihnan kiristinpyörä tjs. jollain ollu vastaavanlaista ongelmaa, joten jos vaihtais ens kerralla hihnat ja niille kiristimet kun tekee huoltoa/öljynvaihtoa. Jos ei sittenkään auta niin sitte enää jäljellä varmaankin se vauhtipyörä tai kytkin? tukikumit?

        Ideoita :think
        BMW e46 330D Touring -03

        Comment

        • surface
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2008
          • 257

          #34
          Originally posted by parviainenp View Post


          Eli jostain foorumilta lueskelin, että vois olla hihnan kiristinpyörä tjs. jollain ollu vastaavanlaista ongelmaa, joten jos vaihtais ens kerralla hihnat ja niille kiristimet kun tekee huoltoa/öljynvaihtoa. ?

          Ideoita :think
          Juu mulla oli ainakin se kiristäjäpyörä sökö. Se ilmeni kun ajoi esim kävelyvauhtia tyhjänkäynnin rajamailla ja varsinkin ylämäkiin kun tuli vähän vastusta. Samaten sen huomas kun paikallaan näpäytti kaasua niin se värähteli aika paljon.
          E46 -03 330d * 160 kw * 500 Nm

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎