Sorry - no matches. Please try some different terms.
Sorry - no matches. Please try some different terms.
Sorry - no matches. Please try some different terms.
Kun ei kerta palstalta irtoa niin kysytään nyt sitten viisaammilta.
Kolmossarjan coupe -05 tarttee isommat fillarit. Vakkari 225(/17/45) toimii ihan kivasti mutta jyrisee hiukka sisätilaan kun ajaa kovempaa Suomen talvinastarouhituilla kinttupoluilla(=teillä).
Tarkoitus on kuitenkin laittaa kesäksi 18" bemarin alut alle, mutta leveys on kysymysmerkki. En halua ajo-ominaisuuksien heikkenevän leveyden kustannuksella. Onko kenelläkään kokemusta seuraavasta yhdistelmästä:
Edessä: 18" 225/40
Takana: 18" 245/40
Kumeiksi löytyi seuraavat jotka testien mukaan ovat hiljaiset ajossa.
Bridgestone kärkisijoilla Saksan ja Pohjoismaiden kesärengastesteissä
Julkaisuajankohta: 29/04/2008 09:42
Lehdistön vuoden 2008 testeissä sekä Bridgestonen touring-rengas Turanza ER300 että Potenza RE050A UHP -urheilurengas on arvioitu "erittäin suositeltaviksi".
Turanza ER300: “erittäin suositeltava” (ADAC Motorwelt)
Euroopan suurin autoilulehti, ADAC Motorwelt, arvioi Bridgestonen Turanza ER300:n “erittäin suositeltavien” huippurenkaiden joukkoon lehden vuoden 2008 kesärengastesteissä. Valittuaan renkaan 18:n todella nimekkään kilpailijan joukosta lehti kuvailee Turanza ER300-rengasta “erittäin tasapainoiseksi kesärenkaaksi, joka saa parhaan arvosanan kuivalla ajettaessa ja hyvän arvosanan märällä ajettaessa”.
“Bridgestonen hyvin tasapainoinen suorituskyky oli ihailtavaa. Se sai parhaat pisteet vain muutamassa kategoriassa, mutta se asettui aina lähes kärkisijoille. Bridgestonen paras puoli on sen helppo ajettavuus. Bridgestone käyttäytyy myös hyvin äärirajoilla ajettaessa. Se reagoi nopeasti ohjaukseen, olematta kuitenkaan liian terävä. Kaikkien koeajajat olivat yhtä mieltä siitä, että Bridgestonen ajettavuus kuivalla asvaltilla oli luokkansa paras.”
-T
Sorry - no matches. Please try some different terms.
Sorry - no matches. Please try some different terms.
Kun ei kerta palstalta irtoa niin kysytään nyt sitten viisaammilta.
Kolmossarjan coupe -05 tarttee isommat fillarit. Vakkari 225(/17/45) toimii ihan kivasti mutta jyrisee hiukka sisätilaan kun ajaa kovempaa Suomen talvinastarouhituilla kinttupoluilla(=teillä).
Tarkoitus on kuitenkin laittaa kesäksi 18" bemarin alut alle, mutta leveys on kysymysmerkki. En halua ajo-ominaisuuksien heikkenevän leveyden kustannuksella. Onko kenelläkään kokemusta seuraavasta yhdistelmästä:
Edessä: 18" 225/40
Takana: 18" 245/40
Kumeiksi löytyi seuraavat jotka testien mukaan ovat hiljaiset ajossa.
Bridgestone kärkisijoilla Saksan ja Pohjoismaiden kesärengastesteissä
Julkaisuajankohta: 29/04/2008 09:42
Lehdistön vuoden 2008 testeissä sekä Bridgestonen touring-rengas Turanza ER300 että Potenza RE050A UHP -urheilurengas on arvioitu "erittäin suositeltaviksi".
Turanza ER300: “erittäin suositeltava” (ADAC Motorwelt)
Euroopan suurin autoilulehti, ADAC Motorwelt, arvioi Bridgestonen Turanza ER300:n “erittäin suositeltavien” huippurenkaiden joukkoon lehden vuoden 2008 kesärengastesteissä. Valittuaan renkaan 18:n todella nimekkään kilpailijan joukosta lehti kuvailee Turanza ER300-rengasta “erittäin tasapainoiseksi kesärenkaaksi, joka saa parhaan arvosanan kuivalla ajettaessa ja hyvän arvosanan märällä ajettaessa”.
“Bridgestonen hyvin tasapainoinen suorituskyky oli ihailtavaa. Se sai parhaat pisteet vain muutamassa kategoriassa, mutta se asettui aina lähes kärkisijoille. Bridgestonen paras puoli on sen helppo ajettavuus. Bridgestone käyttäytyy myös hyvin äärirajoilla ajettaessa. Se reagoi nopeasti ohjaukseen, olematta kuitenkaan liian terävä. Kaikkien koeajajat olivat yhtä mieltä siitä, että Bridgestonen ajettavuus kuivalla asvaltilla oli luokkansa paras.”
-T
Comment