Mun -00 330 dat ei enää tykkää käynnistyä lämpimänä.
Starttaa kyllä ja lupaakin mutta ei käynnisty. (satunnaisesti)
Vian tullessa päälle, viileellä ilmalla 20 min odottelu jeesas, viime viikolla 50 min ei riittänyt jolloin jouduin jatkamaan matkaa muilla kyydein. Hain auton parin tunnin päästä jolloin kaikki OK.
Toisinaan auto käynnistyy lämpimänäkin varsin normaalisti.
Vikakoodeja ei löydy, paitsi viimeksi toisella testerillä löyty kampuranasennontunnistin joten se vaihdettiin.
Ei jeesannu, auto jätti starttaamatta 3 km korjaamolta. Korjaaja tuli paikalle ja koitti erinäisiä liittimiä jne, en oikein tiedä mitä, täytyy varmistaa. Vein eilen Sunnuntaina auton pajan pihalle odottelemaan, iltasella joku sähköspecialisti kattoo sitä ja huomenna tiedän lisää.
Tähänastinen korjaaja tuntuu tietävän asiansa ja epäilee jotain piuhaa joka lämpolaajetessaan menettää kontaktin... auts. Sen tekis tietty mieli vaihtaa kaikki piuhat.
Osaatteko sanoa mitä tarkistaa ennen kuin moiseen puuhaan ryhtyy?!? Auto pitäis saada luotettavaksi pikaisesti.
Jännittää että koska odottelukaan ei jeesaa että härveli starttaa.
Voiko pumput unohtaa kun voimaa ei puutu vaikka miten ajelee eikä oireile muutenkaan käynnistyttyään?
Virtojen päälle laiton jälkeen siirtopumppu hurisee sen minuutin verran.
PS: kerran kävi niin että parkkipaikalta joku ystävällinen halusi kokeilla käynnistystä, polki startatessaan kaasua ja auto käynnistyi?!? Diesel?!?! Luulen hänen luullen sen olevan bensa.... mut tossa yks kerta viilenemistä ootellessani kokeilin kerran myös kaasulla niin auto käynnistyi (ei tosin ekalla). Sattumaako?
Starttaa kyllä ja lupaakin mutta ei käynnisty. (satunnaisesti)
Vian tullessa päälle, viileellä ilmalla 20 min odottelu jeesas, viime viikolla 50 min ei riittänyt jolloin jouduin jatkamaan matkaa muilla kyydein. Hain auton parin tunnin päästä jolloin kaikki OK.
Toisinaan auto käynnistyy lämpimänäkin varsin normaalisti.
Vikakoodeja ei löydy, paitsi viimeksi toisella testerillä löyty kampuranasennontunnistin joten se vaihdettiin.
Ei jeesannu, auto jätti starttaamatta 3 km korjaamolta. Korjaaja tuli paikalle ja koitti erinäisiä liittimiä jne, en oikein tiedä mitä, täytyy varmistaa. Vein eilen Sunnuntaina auton pajan pihalle odottelemaan, iltasella joku sähköspecialisti kattoo sitä ja huomenna tiedän lisää.
Tähänastinen korjaaja tuntuu tietävän asiansa ja epäilee jotain piuhaa joka lämpolaajetessaan menettää kontaktin... auts. Sen tekis tietty mieli vaihtaa kaikki piuhat.
Osaatteko sanoa mitä tarkistaa ennen kuin moiseen puuhaan ryhtyy?!? Auto pitäis saada luotettavaksi pikaisesti.
Jännittää että koska odottelukaan ei jeesaa että härveli starttaa.
Voiko pumput unohtaa kun voimaa ei puutu vaikka miten ajelee eikä oireile muutenkaan käynnistyttyään?
Virtojen päälle laiton jälkeen siirtopumppu hurisee sen minuutin verran.
PS: kerran kävi niin että parkkipaikalta joku ystävällinen halusi kokeilla käynnistystä, polki startatessaan kaasua ja auto käynnistyi?!? Diesel?!?! Luulen hänen luullen sen olevan bensa.... mut tossa yks kerta viilenemistä ootellessani kokeilin kerran myös kaasulla niin auto käynnistyi (ei tosin ekalla). Sattumaako?
Comment