Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 330da kumma käynnistymisongelma.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kawa_m3
    Bimmer Rookie
    • Jan 2005
    • 143
    • Porvoo / Helsinki

    #16
    jep jep, ja sitten pikkasen updettiä, eli for the records:

    Kaapelisatsin ja sen nokka-akselinasennontunnistimen tulo kesti sen verran pitkään siihen puljuun josta ne tilasin et kävin jälleenmyyjällä.
    Niitten softa analysoi nokka-akselinasennontunnistimen sököksi, sellainen oli varastossa joka siis tietenkin vaihdettiin ja auto on sittemmin toiminut moitteetta! on ollut jo muutama sellainen käynnistys jossa se ennen olisi kiukutellut.

    Eli opetus; penarin oma softa ilmeisesti parempi kuin jotkut, ainakin mun hyväksi luulemat sekä, jos ei näy koodeja niin vastaavassa tilanteessa kannattaa ensiksi kokeilla nokka-akselinasennontunnistimen vaihtoa. se on halpaa ja helppoa, penarilla 130€(saksassa). Nyt mä, ja lelut jo suomessa, toivottavasti toimivat.

    Kiitos kaikille jeesanneille.

    Comment

    • bmwee
      Bimmer Rookie
      • May 2003
      • 189
      • 70820 Kuopio

      #17
      Hieman kesti minulla sen asian tarkastamisessa, mutta tosiaan se on sen nokan tunnistimen vaihto millä toi kyseinen vaiva korjaantui... hyvä että olette sen jo saaneetkin kuntoon.
      Ahdin määrää tahdin ja Minä suunnan!

      Ajossa:
      GT 335i xDrive M-Sport -14
      Z3 2,8i Coupe -99
      318i Cabriolet -91
      325itic taxi -89

      Comment

      • Jonezu
        Bimmer Rookie
        • Mar 2008
        • 55
        • Oulu

        #18
        Mulla oli myös ongelmia käynnistymisessä nimenomaan lämpimänä. Joskus jätti käynnistymättä kokonaan (silloinkin lähti käyntiin starttikaasulla). Kylmänä lähti aina lähes normaalisti käyntiin. Nyt korjauksen jälkeen kyllä huomaa, että starttautti se vähän normaalia pitempään kylmänäkin.

        Vikana oli kaksi viallista suutinta (2. ja 4. sylinterin). Autona siis e46 330xda 135kw koneella.
        Saksantuonti e46 330xda vm. 2002

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎