elikkä tommonen ois ongelmana. tuossa noin kuukausi sitten lisäsin nestettä ilman että ilmasin samalla ja sen jälkeen ongelmat alko. aluksi ruikki korkista(ilmeisesti joku painesysteemi) nestettä vähän pihalle..lisäilin vaa samaa tahtia.
no tänää se sitten rupesi keittelemään oikee reillumman kera. lämmöt ei kyllä nouse puolivälistä yhtää mutta jäähdytys nesteet tulee pihalle.
no lisäsin vaa takasin nestettä ja koitin lypsämällä sitä ilmata ja nestettä lisätä mitä meniki monta litraa sinne.
tämän jälkee auto pelasi puol päivää ihan normaalisti ilman mitää kunnes oireet taas illal alkoi. elikkä voiko olla mahollista että en ilmannu tarpeeksi hyvin että onko niin helvetin tarkka että ei saa olla yhtää ilmaa.
ja mikä on tarkka nesteen määrä että missä kohassa sen kelluvan tikun pitää olla?
tuolta luin juttua. toimiiko toi ilmaus tyyliä e46 328 ?
ja voihan se olla että oon kansipahvin jo hajottanu ku ajellu nesteet kiehuen ja lisänny nestettä ku valo alkanu palamaan.
ja ei varmaa kannata tolla nyt paljoa ajella?
no tänää se sitten rupesi keittelemään oikee reillumman kera. lämmöt ei kyllä nouse puolivälistä yhtää mutta jäähdytys nesteet tulee pihalle.
no lisäsin vaa takasin nestettä ja koitin lypsämällä sitä ilmata ja nestettä lisätä mitä meniki monta litraa sinne.
tämän jälkee auto pelasi puol päivää ihan normaalisti ilman mitää kunnes oireet taas illal alkoi. elikkä voiko olla mahollista että en ilmannu tarpeeksi hyvin että onko niin helvetin tarkka että ei saa olla yhtää ilmaa.
ja mikä on tarkka nesteen määrä että missä kohassa sen kelluvan tikun pitää olla?
tuolta luin juttua. toimiiko toi ilmaus tyyliä e46 328 ?
ja voihan se olla että oon kansipahvin jo hajottanu ku ajellu nesteet kiehuen ja lisänny nestettä ku valo alkanu palamaan.
ja ei varmaa kannata tolla nyt paljoa ajella?
Comment