Eli ongelmana tosiaan, että käynnistyy kohtuu hyvin kylmänä mutta antaa sellaisen "chrash" tyyppisen äänen käynnistymisen yhteydessä, joka ei nyt ole se varsinainen ongelma vaan se että tyhjäkäynti alkaa heijaamaan 5-40min kuluttua ja kone lopulta yleensä sammuu, käynnistyy kyllä uudestaan mutta käy vain hetken sammuakseen uudestaan. Joskus taas käy jonkun aikaa eli piristyy joksikin aikaa. Se positiivinen puoli tässä on että kone käy äärimmäisen nätisti ennen näitä oireita. Herjaa kampiakselin asentotunnistinta,juuri vaihdettu ja nokka-akselin tunnistin samalla. Tunnin parin jälkeen käy taas nätisti eli vaatii tän huilitauon..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 m52b20 käy todella nätisti jonkun aikaa..
Collapse
X
-
Pelkäsinkin, et joku kysyy sensoreista, pari viikkoa sitten orggis kampiakselin sensori maksoi aerolla 150, mutta sitten pompsahti tasan 200:aan, eli ostin sen jossa yks nolla vähemmän : (
Kiitos paljon tiedoista, täytyy varmaan se pumppu vaihtaa ja alkaa säästää siihen orggis tunnistimeen..
Comment
-
-
Päivitystä eli pumppu vaihdettu ja paremmaksi tuli, kävi todella nätisti 20min, kunnes käynti huononi, mutta vähemmän kuin aiemmin, varvimittarikaan ei oikeastaan liiku ollenkaan,mutta äänestä kuuluu, että välillä joku pytty pois pelistä ja hanaa annettaessa kuuluu myös. Annoin käydä tasan tunnin putkeen,ei mennyt huonommaksi tosta. Voiskohan likainen separaattori tehdä tota?
Comment
-
-
Moi, kiitos vinkeistä,suodattimen vaihdoin aiemmin ja sillä ei tuntunut olevan mitään vaikutusta. Bensapaineita ei oo mitattu. Vikakoodit luin juuri ja edelleen herjaa kampiakselin asentotunnistinta, joka vaihdettu, mutta ei orggis sellainen.Livedatan perusteella vaihdoin toisen katin lambdan. Katti taitaa olla tukossa, kun kuumenee muutamien kilsojen ajon jälkeen, mutta ei esim. tunnin tyhjäkäynnin jälkeen.
Comment
-
Comment