Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mukiteline e46:seen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lucky
    Bimmer Rookie
    • Oct 2008
    • 94

    #16
    Originally posted by ruikki View Post
    mulla on tupakoimattoman paketti.
    eli lokeroita tilalla ja tupakansytyttimen tilalla on suojatulppa mutta on kuitenkin virran ulosotto.
    Eli ne ulosvedettävät osat niistä kahdesta tuhkiksesta on korvattu peruslokeroilla? Ahaa, täytyypä tuotakin vähän tiedustella liikkeestä kun sinne menen sitä mukitelinettä tilailemaan.

    Comment

    • lucky
      Bimmer Rookie
      • Oct 2008
      • 94

      #17
      Pienenä päivityksenä tähän, että tilasin nuo tuon mukitelineen, sen viereen tulevan lokero/kolikkoteline-hässäkän, sekä keskikonsolin perään tulevan liukukannella olevan lokeron (jossa siis ennen oli tuhkis) jälleenmyyjältä. Noille tuli hintaa noin 75 eur. Asennuskin onnistui heittämällä.

      Tavarat tulivat kolmessa päivässä, ja palvelu oli muutenkin ensiluokkaista. Eli suosittelen lämpimästi Raision Autokeskusta

      Comment

      • tiikeri
        Bimmer Rookie
        • Mar 2003
        • 105
        • Helsinki

        #18
        Originally posted by Jisv View Post
        Mukitelineitä tai edes säilytyslaatikoita olen ehtinyt itsekkin kaipaamaan siihen keskelle. Tällä hetkellä siinä on puhelimen pohja, joka sinällään on minulle täysin turha, koska puhelinjärjestelmä toimii kuitenkin bluetoothin välityksellä. Ongelma vaan taitaa olla se, et kyseinen pohja sisältää myös BT:n tarvitseman elektroniikan, joten sitä ei voi suoraan vaihtaa pois siitä.
        Pitäisi tutkia asiaa, että voiko elektroniikat jemmata johonkin muualle ja asentaa mukitelineet päälle.
        Itse vaihdoin puhelimen pohjan tilalle liukukannellisen säilytyslokeron. Siellä puhelimenpohjassa oli yks 5x5 cm piirilevy ja lisäksi otin pairing-napin irti siitä pohjasta, molemmat pysty jemmaamaan helposti keskikonsolin sisälle. Vaihto ei vaikuttanu lainkaan bluetoothin toimintaan.
        M5 E28 "Cerri"
        628CSi E24 (m88)
        750 iA E32

        Comment

        • Jisv
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2008
          • 461
          • Pori

          #19
          Originally posted by tiikeri View Post
          Itse vaihdoin puhelimen pohjan tilalle liukukannellisen säilytyslokeron. Siellä puhelimenpohjassa oli yks 5x5 cm piirilevy ja lisäksi otin pairing-napin irti siitä pohjasta, molemmat pysty jemmaamaan helposti keskikonsolin sisälle. Vaihto ei vaikuttanu lainkaan bluetoothin toimintaan.
          Kiitos tästä, säästyinpähän systeemin purkamiselta etukäteen. Pitää hommata laatikko tai mukiteline tohon.
          e46 non m-sport touring
          Dieselin kulutus

          Comment

          • make78
            Bimmer Rookie
            • Nov 2004
            • 34
            • joensuu

            #20
            Olisiko tuohon e46 malliin olemassa mitään muuta mukitelinettä kuin pelkästään tuohon puhelimen/lokeron paikalle asennettava malli?
            En viittis puhelinta purkaa kun se on minulla käytössä.
            E46 330 D touring
            EX-BMW 523i e39
            EX-VW Golf TDI 180hp

            Comment

            • lucky
              Bimmer Rookie
              • Oct 2008
              • 94

              #21
              No ainakin tuollaista oven tavaralokeroon ripustettavaa mallia löytyy:



              Sen osanro on:
              82-11-0-027-936


              Lisäinfoa: http://bmw.dealerfit.com/store/bmw-3...1389_13634.php

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎