Tälläinen pieni mukavuustekijä näin pimeään aikaan on sanonut itsensä irti. Eli kumpikaan peräkontin valoista ei pala. Polttimot ovat ehjät. Elän siinä uskossa että niiden kytkin sijaitsee peräkontin lukon yhteydessä (sähköinen) koska en muitakaan kytkimiä löytänyt. Valothan syttyvät normaalisti saman tien kun luukun aukaisee. Voisiko johtua sulakkeesta, kaikki muu kuitenki pelaa moitteettomasti. Tai onko jotain muuta niksiä jollain kokemusta omaavalla? Huomenna aion käydä koko johtosarjan läpi mittarilla, olis vaan niin mukava selvitä jollain sulakkeen vaihdolla
e46 peräkontin valot?
Collapse
X
-
Oliskohan se...Katkaisin luukussa..
Samanlainen ongelma on minulla E39:ssä...kaverin E39:tä kokeiltiin siinä pelaa valot ja napsautettiin meisselillä luukun lukko sisäasentoon....heti valot sammuivat..voisi olettaa että, siinä on ns. kytkin (jumissa sisä asennossa) ja se on ns. nappi pohjassa (eli katkaisin ei kytke virtaa eteenpäin) eli sama kuin luukku olisi kiinni uskoisin että, vika korjaantuu luukun verhoilun irroittamalla ja myöskin lukko osan ja sen pesee tinnerillä tai vastaavalla ja suihkuttaa ns. katkaisimeen siihen kuuluvaa sähkökontakti spreitä ei CRC:täOriginally posted by BMWJuge View PostTälläinen pieni mukavuustekijä näin pimeään aikaan on sanonut itsensä irti. Eli kumpikaan peräkontin valoista ei pala. Polttimot ovat ehjät. Elän siinä uskossa että niiden kytkin sijaitsee peräkontin lukon yhteydessä (sähköinen) koska en muitakaan kytkimiä löytänyt. Valothan syttyvät normaalisti saman tien kun luukun aukaisee. Voisiko johtua sulakkeesta, kaikki muu kuitenki pelaa moitteettomasti. Tai onko jotain muuta niksiä jollain kokemusta omaavalla? Huomenna aion käydä koko johtosarjan läpi mittarilla, olis vaan niin mukava selvitä jollain sulakkeen vaihdolla
tai aseöljyä..sitä tosin voi laittaa lukon mekanisiin lukon liikkuviin osiin...
Tietenkin ennen edellistä toimenpidettä täytyy mitata tuleeko luukun katkaisimelle virtaa jos ei tule silti voi tehdä esittämäni huollon lukko osalle....ongelmina on myös esiintynyt Luukku-Korin välinen johtojen katkeamis ongelma joka autoihmiselle ei ole ongelma.Last edited by 325E; 05-11-2008, 22:02.
-
Tuli tuosta mainitsemastasi kytkimen jumiutumisesta mieleen.... Kontin sisäosaan verhoilun alle on ruiskutettu ruosteenestoöljy ja tätä öljyä on myös kontin lukkopesän lukkopesän päälle roiskunut. öljyhän on saattanu pyörähtää myös lukon sisälle missä ei varmasti tule toivottua vaikutusta. Huomenna siis liittimien puhdistus, johtosatsin läpikäynti ja jos ei pelaa nii ei muuta ko fikkarin ostoon.Originally posted by 325E View PostSamanlainen ongelma on minulla E39:ssä...kaverin E39:tä kokeiltiin siinä pelaa valot ja napsautettiin meisselillä luukun lukko sisäasentoon....heti valot sammuivat..voisi olettaa että, siinä on ns. kytkin (jumissa sisä asennossa) ja se on ns. nappi pohjassa (eli katkaisin ei kytke virtaa eteenpäin) eli sama kuin luukku olisi kiinni uskoisin että, vika korjaantuu luukun verhoilun irroittamalla ja myöskin lukko osan ja sen pesee tinnerillä tai vastaavalla ja suihkuttaa ns. katkaisimeen siihen kuuluvaa sähkökontakti spreitä ei CRC:tä
tai aseöljyä..sitä tosin voi laittaa lukon mekanisiin lukon liikkuviin osiin...
Tietenkin ennen edellistä toimenpidettä täytyy mitata tuleeko luukun katkaisimelle virtaa jos ei tule silti voi tehdä esittämäni huollon lukko osalle....ongelmina on myös esiintynyt Luukku-Korin välinen johtojen katkeamis ongelma joka autoihmiselle ei ole ongelma.Eletään vaan vaikka piruuttaan
Comment
Comment