Elikkäs potilaana tämmönen 325 m54b25 koneella. Ajettu 200km. Heittää seos koodia ja vain kun ajaa tasakaasulla 2k kieroksilla. Heittää samalla icv:stä joka vaihettu uuteen. Löpöö tuntuu menevän todella paljon. Trimmejä ku kattelee nii ltfl molemmat bankit -7.9% ja lyhyen ajan seilaa siinä -4% ja nollan välillä. Bensa paineet 3.5 baaria joka laskee tunnin päästä melkeen yhteen baariin. Disa toimii eikä rallata sekä imuvuotoa ei mun mielestä enään missään ole. Oisko jollakin ideoita mistä lähtis seuraavaksi ettimään?
M54 kyssäriä
Collapse
X
-
Koodit viittaa laihaan molemmissa bankeissa ja kuitenkin livedata kertoo rikasta LTFT. Ihan ensimmäiseksi savutesti, mahdollisia imuvuotopaikkoja tuossa koneessa riittämiin. Vaihtaisin 3-cyl suuttimen ja samalla tulpan että puolan. Noista vika löytynee. INPAlla voisit tarkistaa onko roughness/smoothness datassa poikkeamia.
Comment
-
Tää tuli tsekattua ja toimii juurikin tollain. Onkohan tää maffi vaihtokuntonen kun huomasin että lämpimänä tyhjäkäynnillä näyttöisi 16.00 kg/hOriginally posted by azlakki View PostINPA/ISTA tietäjät osaa kertoa löytyykö tuolle testiä, olettavasti kyllä. Perus skannereissa (vähän paremmissa) on kaksi throttle position arvoa jotka pitää reagoida eri kuormilla toisiinsa nähden lineaarisesti. Esim 15%/30% tai 22/44.Kolhujen oikasut maalaamatta.
Comment
Comment