Avun tarve tuhoutuneen ECUn vaihdossa

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hemjournal
    Newbiemmer
    • Feb 2026
    • 1
    • Finland

Avun tarve tuhoutuneen ECUn vaihdossa

1999 E46 316i
    1.9L M43B19TU
    ECU: BOSCH 0 261 204 420 BMS46
    Moottori remontin loppupuolella varmistin ettei bensaletkut vuoda. Kytkin virrat päälle että bensapumppu nostaa paineet. Jostakin syystä ECU sai oikosulun ja piirilevyssä on ~2cm kokoinen reikä. En siis saa ISN koodia taikka muitakaan EWS tietoja vanhasta ECUsta. Jos ostan käytetyn ECUn niin täytyykö minun uusia ECU + EWS moduuli + avaimet + lukkopesän antenni?
    Otin yhteyttä BMW erikoistuneeseen pajaan ja sanoivat että vaihtoehtona on siirtää EWS siru jossa EWS koodit olisivat. En saanut tunnistettua tätä omasta ECUstani. Ymmärtääkseni tässä mallissa EWS koodit ovat tallennettu ECUn prosessorin muistiin.

PS. Olen totaalinen aloittelija näiden kanssa. Olen opiskellut sen mitä netistä löydän mutten mikään asiantuntija ole.
  • Pazi88
    Moderator
    • Jan 2007
    • 11307
    • Oulu

Joo, tolla ECU + EWS moduuli + avaimet + lukkopesän antenni setillä sen saa käyntiin. Toinen vaihtoehto on, et hommaat vaa jonkun ECU:n siihen ja lähetät sen vaikka mulle, niin poistan siitä EWS:n ja se sillä alkaa kukkua.

Instagram, YouTube kanava
    ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

Comment

Working...
    X