elikkä kysymys kuuluu selviääkö xenoneita haluava ihan vaan xenon umpioiden vaihdolla vai pitääkö vaihtaa se valokatkaisija tai jotain muuta tilpehööriä ??? Mulla autossa on alunperin jo pesurit ja korkeuden säätö automatiikka.
elikkä kysymys kuuluu selviääkö xenoneita haluava ihan vaan xenon umpioiden vaihdolla vai pitääkö vaihtaa se valokatkaisija tai jotain muuta tilpehööriä ??? Mulla autossa on alunperin jo pesurit ja korkeuden säätö automatiikka.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
tästä on nyt aika kirjavaa tietoa porukalla ku jotku sanoo että heittämällä menee kuhan vaan piuhat kiinni ja baanalle. Eli luulen että mulla on toi korkeuden säätö valmiina kun laittaa auton käyntiin ne valot heittää eka keilan alas ja hakee sen korkeuden automaattisesti... ni eiks se tarkota sitä että anturit ja muut ois valmiina? myös pesurit on valmiina eli niitäkään ei tartte alkaa lisäileen.
Eikös xenon ohjausyksiköt ole integroitu valoihin? tai ainakin niissä molemmissa umpioissa on valmiina kiinni steuergerätit Umpiot on siis jo hommattu ja nyt pitäis tietää varmaksi että uskaltaako ne heittää vaan kiinni vai tarviiko jotain ohjainyksiköitä lisää tai piuhasarjoja? Näyttäis siltä että piuhat käy yksiin noiden vanhojen kanssa...
Eli ei mitään mustatuntuu juttua vaan joku joka on kyseisen homman joskus tehnyt, niin jeesaappa!
Tässä tapauksessa sun LUULO on taas kaikkien erehdysten äiti, eli sulla ei 100 varmasti ole siinä koekeudensäätöautomatiikka jos sulla on orkkis halogeenit ja korkeuden säätörulla siinä valokatkaisian vieressä.
Eli umpiot käy heittämällä ja toimii kyllä mutta tarvii asentaa säätöautomatiikka jossa tulee anturi taakse tukivarteen ja siitä johtosarja uudelle valomodulille missä ei ole sitä säätörullaa.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Valot siis kuitenkin toimii ilman sitä säätöautomatiikkaa? eli voi laittaa kiinni, (ainakin katsastukseen asti )
Pitää laittaa ne tunnistimet sinne sitten myöhemmin
tuskin edes katsastusmies kyselee mitään, kun valot on alkuperäiset... ei mulla ainakaan ikinä ole alkuperäisiä xenoneita sen suuremmin syynäilty, kunhan toimii ja suuntaukset kunnossa.
Comment