Auto E46 2.0d -00 farkku. Kun auton sammuttaa niin aina kuuluu surina ääni n. 4 sekuntin ajan kone huoneesta. Olen huomannu et surina kuuluu tyhjäkäynnillä kokoajan. oiskos joku alipainepumppu tai ...? Sit toinen vika et taka-akselistosta kuuluu kolinaa kun peruuttaa luistattaen kytkintä hieman..?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ääni sammuttaessa+taka-akseli E46 2.0d
Collapse
X
-
Ettei olisi tätä vaivaa että perä revennyt irti rungosta? Otapa takakontin verhoilu ylös. Vararenkaan etupuolella pitäisi näkyä ohuella massalla suojattuna takakelkan puslien paikat. Jos siellä näkyy mitään epämääräistä niin syy lienee selvä. Paljonkos autolla on ajettu? Voihan tuolla takapäässä olla hyvinkin jokin pusla mennyt ja sen takia kolisee. Jos kuopissa vain kolisee, niin iskarin yläpää?
Tuo surina saattaa olla siirtopumppu. Se on ainakin E46:ssa yksi tyyppivika, syöttöpumppu toinen. Jos paineet vuotavat tai paineanturi on rikki voi pumppu jäädä pyörimään. Tai mistäs sitä tietää, jos vaikka rele jumittaisi. Onko moottorin toiminta muuten normaalia? Ettei ole mitään tehokuoppia tai nykimistä, tärinää, epätasaista tyhjäkäyntiä tms?
Missä päin asustelet, jos täältä foorumilta löytyisi ihan paikan-päällä-apuakin? Jos Tampereen seudulla asustelet saatan kyetä ihmettelemään.nyk. Mercedes-Benz S124 230TE -89
nyk. Yamaha XJR 1200 -98
nyk. E28 520i -87 a.k.a ikuisuusprojekti
ex. E34 525 TDS Touring -93
ex. Volvo 740 GLE B230F -90 x2
ex. Yamaha YZF 1000R -02
ex. Skoda Felicia 1.9D Lx -97
ex. Volvo 245 D6 2.4 -89
ex. E34 535i -88
ex. Toyota Corolla 1.6 AE101 -94
ex. Mazda 626 GE 1.8 -93
-
-
Autolla ajettu 280tkm. Täytynee tarkastaa rungon kiinnitys.. Ei käynnissä mitään ihmeitä ole paitsi tyhjäkäynnillä vähä kierrokset aaltoilee. oon joensuussa päi ja liikun oulun suunnalla välillä, et jos jollai samoja oireita selvinny nii yhteyttä.
Originally posted by gubbe89 View PostEttei olisi tätä vaivaa että perä revennyt irti rungosta? Otapa takakontin verhoilu ylös. Vararenkaan etupuolella pitäisi näkyä ohuella massalla suojattuna takakelkan puslien paikat. Jos siellä näkyy mitään epämääräistä niin syy lienee selvä. Paljonkos autolla on ajettu? Voihan tuolla takapäässä olla hyvinkin jokin pusla mennyt ja sen takia kolisee. Jos kuopissa vain kolisee, niin iskarin yläpää?
Tuo surina saattaa olla siirtopumppu. Se on ainakin E46:ssa yksi tyyppivika, syöttöpumppu toinen. Jos paineet vuotavat tai paineanturi on rikki voi pumppu jäädä pyörimään. Tai mistäs sitä tietää, jos vaikka rele jumittaisi. Onko moottorin toiminta muuten normaalia? Ettei ole mitään tehokuoppia tai nykimistä, tärinää, epätasaista tyhjäkäyntiä tms?
Missä päin asustelet, jos täältä foorumilta löytyisi ihan paikan-päällä-apuakin? Jos Tampereen seudulla asustelet saatan kyetä ihmettelemään.
Comment
-
Comment