Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 takavalot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tupe_T
    Bimmer Rookie
    • Aug 2008
    • 49
    • Kouvola

    e46 takavalot

    Mistäköhän johtuu, että ajotietokone ilmoittaa että oikealta takaa olisi poltin palannut, mutta kaikki todellisuudessa kaikki on Ok?!?? Oiskohan kosteudella asiaa tähän hommaan?? Oon putsannut muutaman kerran kaikki kosketinpinnat ja oon havainnu vähäistä kosteutta takavalon kotelon sisäpuolella --> putsauksen jälkeen "virhe" ajotietokoneelta hävinnyt.

    Onko tietoa millä perusteella ajotietokone haistelee polttimen palamisen??.. jos se on resistiivinen periaate, niin ylimääräinen kosteus ja sen tuoma kosketinpintojen korreloituminen voisi olla vastaus kysymykseen..:think

    Onko kenelläkään ollut samanlaisia murheita??
  • Tepa76
    Newbiemmer
    • Feb 2009
    • 6
    • oulu

    #2
    Takavalo E46

    Jep! minulla myös vastaavanlaista ongelmaa oli...
    Elikkä se mustaliitin irti ja kosteutta poistavaa(samoin hapetusta) CRC:tä liittimeen ja toimii! joskus auttaa kun käytät liitintä irti ja kiinni jonkun kerran..
    Liittimiä voi ostaa myös "marmoritiskiltä" eivät ole kalliita.
    Laita valot päälle ja liikuttele liitintä ja huomaat välillä lamppujen kirkastuvan, jolloin liittimessä vikaa
    -Tepa

    Comment

    • pallonivel
      Bimmer Rookie
      • Dec 2008
      • 65
      • Southern lappi

      #3
      Teki oma e46 samaa aina välillä vaikka lamput toimivat ja ongelmaan auttoi kun vaihtoi uudet lamput, taisi vanhat vedellä viimisiään ja siksi luuli että palaneet.
      E39 M5 & e61 525xi & karina 2.0i
      ex E39 525i
      ex E46 323 sedan
      ex E36 325 coupe

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎