Announcement

Collapse
No announcement yet.

Normipenkkien tilalle sähköiset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _Joonas_
    Bimmer Rookie
    • May 2005
    • 81
    • Lahti

Normipenkkien tilalle sähköiset

Nonii, bemaristina jälleen olen ja seuraavanlainen ongelma olisi. Mulla on e46 coupe itellä ja siinä on käsisäätöiset sporttipenkit ilman lämmitystä. Mitenkäs jos haluaisin tilalle lämmitetyt sähkösäätöiset..? Mitä vaatii? Aikanaan kun heitin e34:seen sähköpenkit normaalien tilalle niin se onnistui tuosta vaan, liittimet oli suoraan samat ja kaikki pelasi niin kuin pitää. Onkohan sama mahdollista näissä uudemmissa?
    E39 ///M5, E46 316i, E30 316i, E46 320i, E46 316ia
  • makkis
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 5152
    • Kouvola, Savisto

En E46 tiedä, mutta E39 ei periaatteessa vaadi kuin ylimääräisen + ja - piuhan että sähkösäädöt saa pelaamaan.
    Muisteja on melko turha haaveilla laittaa toimimaan. (onnistuu kyllä, mutta älytön homma)
    Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
    Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
    Virallinen Xhp jälleenmyyjä

Comment

• _Joonas_
      Bimmer Rookie
      • May 2005
      • 81
      • Lahti

Jepjep. Hämmästelinpä tänään vähän pikasesti sähköisiä ja lämmitettyjä istuimia ja sitten omassa autossa olevia perusmalleja ilman lämppäriä ja huomasin että samanlaiset liittimet näkyisi menevän kumpiinkin. Mietinpä sitten että minkä takia mulla penkkiin menee edes sähköjä kun ei niissä mikään sähköllä toimi. Apukuskin puolelle taisi mennä neljä johtoa ja kuljettajan puolelle 2. Olisko ne sitten turvavyön kiristimelle meneviä? Onko kukaan kokeillut sähköjakkaraa suoraan että toimiiko?
      E39 ///M5, E46 316i, E30 316i, E46 320i, E46 316ia

Comment

• Hampsu
        Bimmer Fanatic
        • May 2009
        • 252
        • Lappeenranta/Helsinki

Nostetaan vanhaa topikkia:
        Itse olisin kanssa vastausta vailla saako nuo sähköjakkarat miten helposti toimimaan?
        Tällä hetkellä manuaali säätöiset lättänahat ja haave olisi sähö sporttinahat.
        Ennen kuin rupeaa ostamaan niin olisi hyvä tietää
        G21 320xd lci m-sport

Comment

• konda
          Bimmer Rookie
          • Jul 2007
          • 36
          • Mikkeli

Tuolta lopussa on johdotuksia näytetty aikahyvin: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=348165

Saman topicin aloittajalla taitaa olla diy aiheesta lämppäreiden jälkiasennus..

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎