Alkaa tämä ooppelilla ajaminen kyrpii ja oon nyt viikon verran ettiny tollasta bemaria. Autolla on ajettu lähemmäksi 300tkm ja kysymyksenäni olisi, että millaisia huoltoja olis edessä ja mitä kaikkee kannattaa tarkistaa autoa ostaessa? Ja paljonko tuolla koneella ylipäätään ajaa ennenku on ihan pommi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 320d -00 ostamassa
Collapse
X
-
Henk. koht. itse en koskisi 300k ajettuun. Omassa, 143k ajetussa alusta lopussa, tyhjäkäyntiongelmia, tärisee kun traktori, jurinaa kardaanista/laatikosta tasakaasulla ajettaessa, ovet ja kojelauta natisee, talvella ei lämmöt nouse kunnolla jne jne.
Ja on kuitenkin 2005 mallia, huollettu enemmän kun pitäisi.
Kyllä täytyy kohta vaihtaa E91 alle, sen verran vituttaa.
Jos päädyt siihen, kannattaa varautua ylläolevien lisäksi mm. KALLIISIIN jakajapumppuvikoihin.
Noilla kilsoilla on varmasti jotain alustaremonttia tehty, kannattaa varmistaa että mitä.
Searchilla löytyy aiheesta vaikka mitä. Tietysti jos on iso pino kuitteja korjauksista, niin sehän on aina parempi.
edit: niin ja imusarjan läpät jos on facelift ja automaatti. Tosin noilla kilsoilla luulis olevan jo läpät irronnu joko itestään tai poistamalla.Last edited by Iltsu; 29-04-2009, 11:38.Tesla Model Y Performance
E36 318iS "jäärata/rallicross"
-
-
kyllä on itsellä aivan vastakkaiset kokemukset omasta 320d vm.03:sesta,
autolla oli ajettu 210tkm kun sen myin syksyllä eikä todellakaan ollut mitään noista edellisistä ongelmista,on tainnut kyllä sattua maanantaikappale.
auto lämpeääkin yllättävän nopeasti dieselautoksi,webasto ei välttämätön kuten vag:n vehkeissä!Last edited by janne320d; 29-04-2009, 11:45.ex:316i99,320dt-03,323ci-99 hamann,320dat-01,e91 330d -06 lemon,e39 528i-96, X5 e53 3.0ia
Comment
-
-
Originally posted by Iltsu View Postedit: niin ja imusarjan läpät jos on facelift ja automaatti. Tosin noilla kilsoilla luulis olevan jo läpät irronnu joko itestään tai poistamalla.sigpic
Nykyiset: BMW E91 320dA -11, E46 320d -02, BMW E30 M50 projekti
ex: BMW E91 320dA -08, MB E200cdi -06, E36 316i -96, E30 316i -89
Comment
-
-
Originally posted by janne320d View Postkyllä on itsellä aivan vastakkaiset kokemukset omasta 320d vm.03:sesta,
autolla oli ajettu 210tkm kun sen myin syksyllä eikä todellakaan ollut mitään noista edellisistä ongelmista,on tainnut kyllä sattua maanantaikappale.
auto lämpeääkin yllättävän nopeasti dieselautoksi,webasto ei välttämätön kuten vag:n vehkeissä!Tesla Model Y Performance
E36 318iS "jäärata/rallicross"
Comment
-
-
Itsellä 320d e46 -03. 310tkm on nyt mittarissa. Ei kilise, ei kolise, ei jyrise tai paukuEtujarrut ajattelin uusia kun alkavat olla kuluneet.
Kulutuskin on matka-ajossa 4,5l-5,5l välissä ollut. Kovasti olen ollut tyytyväinen autoon
En tiedä onko omasta imusarjan läpät poistettu vai ei. Pitäisi kai näillä kilsoilla olla jo "poistuneet", jos ei ole poistettu?Last edited by Antsah; 30-04-2009, 09:19.
Comment
-
-
Näitähän on kieltämättä joka lähtöön, tuttu opettaja ajoi 320d -99 n.500tkm. ja vaihto kerran ahtopaine anturin ja pakoputken ja pientä kulutusosaa normi huoltojen lisäksi. Eli ei paha, itsellä 320d -03 210tkm. syksyllä ostettu. Uusittu etujarrupalat, takaiskarit, polttoainepumpun rele ja takapyörän laakeri ja imusarjan läpillä viskattu kuikkaa. Ja jossain vaiheessa edessä suuttimen vaihto. Tosin kyllähän enemmän autojen kanssa pelanneelle huoltohistoria ja auton yleisilme/käyttäytyminen kertoo koeajolla jo paljon, mutta onhan käytetyn osto aina vähä niinku lottoa pelais...mutta elämä on. Tosin empä japsia kyllä enää koskaan osta, on bemussa ajettavuus toisesta maailmasta täysin. Suosittelisin kuitenkin näin sivullisenä hieman vähemmän ajettua miettimään.
Comment
-
Comment