Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistä (Meylen) raidetangonpäät E46:seen (E85:seen)?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wta
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2008
    • 641
    • ------

Mistä (Meylen) raidetangonpäät E46:seen (E85:seen)?

Raidetangonpäät pitäisi ilmeisesti vaihtaa ja alkuperäisosat maksavat hunajaa. Olen kuullut Meylen osista hyvää ja ajattelinkin laittaa sellaiset mutta mistäs ne vois ostaa? Ebaysta, missä nuo maksaa n. 35€/kpl joutunee tilaamaan jos ei Suomesta mistään löydä.

Soitin motonettiin ja niiden tangonpäiden valmistaja oli Matco ja hinta 20 €/ kpl, tuo houkuttais sen takia, että sais suoraan hyllystä mutta en löytänyt netistä mitään kokemuksia noista Matcoista joten taidan jättää ne motonettiin jos porukka täällä ei ala kehumaan niitä.

Eli en tuota Meyleä nyt ole väkisin laittamassa jos osaatte ehdottaa muuta hyvää valmistajaa.

Tangonpäät tulee Z4:seen mutta ajattelin, että E46:sta on porukalla enemmän kokemusta... samoja raidetangonpäitähän noissa on käytetty.
  • _nixu_
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2006
    • 8972
    • Kellokoski

Merteilistä Lemföderit 45€/kpl?
    Lemföder taitaa olla myös alkuperäisosien valmistaja.
    E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

Comment

• jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16450
      • Asikkala

Lähimmästä varaosaliikkeestä kysyt osia ja ostat pois jos ovat saksalaisia.

Comment

• ockelbo4500
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2007
        • 924
        • Sotkamo--Oulu

Ne motonetin osat on mielestäni Mapco merkkisiä(ainakin mulla) ja luultavasti samoista puhutaan.
        Ohjeena ÄLÄ KOSKAAN OSTA KO. MERKKISIÄ OSIA!!!
        Oma kokemus E39 alatukivarsi, josta meni pallonivel 5000km jälkeen ja E34:n niveltukivarret taka-akselistosta, joista suojakumit talven jälkeen täysin riekaleina ja nivelet sen takia pilalla.

Itse oon tullu siihen tulokseen että Bemarin alustaan ei pidä laittaa mitään muita kuin Saksalaisia laatuosia. Lemförder, Febi-Bilstein ja Meyle lienevät ainakin hyviksi havaittuja.
        BMW E84 X1 18dXdrive -14

Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
        Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
        Ex, E46 320 d Touring -01
        Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎