Mistähän löytyisi edullisesti uusia/uudehkoja ajovalolaseja facelift sedaniin (H7+H7 ZKW)? Orkkikset on niin himmeät, ettei enää viitsi edes alkaa kiillottamaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 FL ajovalojen lasit
Collapse
X
-
Originally posted by Ikuinen aloittelija View PostMistähän löytyisi edullisesti uusia/uudehkoja ajovalolaseja facelift sedaniin (H7+H7 ZKW)? Orkkikset on niin himmeät, ettei enää viitsi edes alkaa kiillottamaan.F40 -20
F20 -13
E46 320D Touring -01
E36 "nokivasara" Touring -99
-
-
Itse tilasin kanssa ToCar:sta ne umpion linssit. Sitä depoa ei ole siksi enää listoilla kun sen saatavuus on niin heikkoa n. 4viikon toimitusaika. Otin itse ne AL:t (vähän kalliimmat), jotka on myös Depon tekemät. Niitä sai n. viikossa. Tyytyväinen olen myös valintaani.
Nythän noita näkyy olevan tullut motonettiinkin myyntiin.
Ne KL-varaosan 30e linssit ei passaa facelifteihin, mistä tossa ylempänä on puhetta.Last edited by Antsah; 20-07-2009, 14:34.
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostItse tilasin kanssa ToCar:sta ne umpion linssit. Sitä depoa ei ole siksi enää listoilla kun sen saatavuus on niin heikkoa n. 4viikon toimitusaika. Otin itse ne AL:t (vähän kalliimmat), jotka on myös Depon tekemät. Niitä sai n. viikossa. Tyytyväinen olen myös valintaani.
Nythän noita näkyy olevan tullut motonettiinkin myyntiin.
Ne KL-varaosan 30e linssit ei passaa facelifteihin, mistä tossa ylempänä on puhetta.
Kiitos vinkistä! Vantaan Motonetistä hain eilen viimeiset! Helppo vaihtaa ja auto nuoreni vuosilla
Noita ei mun mielestä vielä talvella ollu motonetin listoilla.E46 320dAT -02
Comment
-
-
Originally posted by Tonppa1 View PostKiitos vinkistä! Vantaan Motonetistä hain eilen viimeiset! Helppo vaihtaa ja auto nuoreni vuosilla
Noita ei mun mielestä vielä talvella ollu motonetin listoilla.
Comment
-
Comment