Onko kellään kokemusta 330d:n startin oikkuilusta? Muutaman kerran on tehnyt sen että naksahtaa vaan, muttei starttaa. Yleensä auttaa pikku kopautus solenoidin kylkeen ja taas pelaa. Nyt ajattelin ottaa startin irti ja hommata uuden tai jos vanhassa ei ole kummoinen vika niin puhdistelen liittimet ja laitan uudet vaseliinit sisään. Miten homma onnistuu näteimmin? Ilmeisesti alakautta otettava? Mitä pitää ottaa eestä poies, että pääsee käsiksi. Kattelin kerran ja Kiinnityspultit näytti olevan aika hankalasti, mut kaippa se jotenki onnistuu purkamatta koko konetta?:think Kaikki vinkit ois plussaa..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Startin irroitus e46 330D
Collapse
X
-
530d:hen tuli tuota starttia liikuteltua pyödälle ja paikalleen aika paljonkin, imusarja pois ja 2kpl torx kantaisia pultteja auki sitten vaan taiteilemaan mistä välistä startti nousee ylös.
Ja muistetaan taas irroittaa se akku ennen ku hipelöidään niitä virta kaapeleita-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
-
Nonii sain puotettua startin pois ja voin kertoa et oli kyllä yks p*skamaisimmista rojekteista mitä oon joutunu tekeen. Alakautta startti mahtuu kyllä kohtuudella tulemaan pois ku irrottaa vaan sen metalli hässäkän eestä pois. :think Mut varsinainen ongelma olikin saada se ylempi kiinnityspultti irti. Pultin kantaan pääsi käsiksi sieltä alakautta koukkaamalla jolloin tunsi että tuolla se on. Sitä kautta sain ujutettua sinne hylsyn ja sitten päästin vaihdelaatikon korvakon irti ja sain näin muutaman sentin lisätilaa rungon ja laatikon yläpuolelle. Sitten olikin laitettava runsaasti jatkovarsia joilla yltää sieltä vaihdelaatikon takaa kardaanin kupeestä vääntämän pultin auki. Toinen pultti on selkeästi näkyvissä ja sen saa kyllä kohtuudella auki hieman jatkoa ja nivel päähän nii onnistu. Leväytin vanhan startin ja olihan siellä moskaa. Kuitenkin tulin siihen tulokseen että vaikka startti oli mielestäni melko kallis niin parempi se oli vaihtaa koska kollektori oli jo sen verran kulunut, että hiilien vaihto ois ollut pelkkää ensiapua. Huomenna pitäisi saada uus startti ja sitten se vaan paikallee ja ootteleen mitä se seuraavaksi keksii. Viime aikoina on kyllä bimmerin alusta tullu tutuksi on on uusittu kaikki puslat koko autoon ja kardaanin rättinivel yms. Mut jospa silllä sais taas ajaa ainakin sen 2 päivää ennenku keksii jotai uutta.. :P
Ps. Olenhan ymmärtänyt oikeen ettei kyseisessä yksilössä ole niitä surullisen kuuluisia imusarjan läppiä. Autona siis -00 330d manuaali. Viimeiset valmistenumerot on FS01096 :think Ei millään kiinnostais ainakaan alkaa erikseen katteleen onko niitä vaiko eikö.
Ps.Ps Vannoutuneella VAG miehellä tulee kohta volkkaria ikävä
Comment
-
Comment