eli airbagin valo on tempuillut pitkään palaa-ei pala ja nyt sitten palaa koko ajan,, silloin kuin se temppuili niin apukuskin penkille kuin istu niin silloin syttyi ja kun nousi niin sammui!voiko siinä nyt muu vika olla kuin se tunnistin matto?mistä olette hankkinut nuita tunnistin mattoja edullisesti?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 airbag valo palaa
Collapse
X
-
Originally posted by tipe82 View Posteli airbagin valo on tempuillut pitkään palaa-ei pala ja nyt sitten palaa koko ajan,, silloin kuin se temppuili niin apukuskin penkille kuin istu niin silloin syttyi ja kun nousi niin sammui!voiko siinä nyt muu vika olla kuin se tunnistin matto?mistä olette hankkinut nuita tunnistin mattoja edullisesti?"Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
-
-
Originally posted by Caveo View PostItsellä oli sama vika kesällä. Välillä paloi ja sitten jäi palamaan kokonaan. Vikakoodin nollauksella siitä selvisin. Mutta jos ei auta niin sitten pitää uusia se tunnistinmatto. :think"Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Originally posted by Kaimann View PostHYVIN monesti on vikaa penkin alla olevissa liittimissä. On aika huteraa tekoa.
AIVAN! Piti niistäkin mainita mutta unohdin.. NE kannattaa kans ehdottomasti tarkistaa. Itsekin olin ensimmäisenä naamallaan lattian rajassa tarkastamassa liittimet. Onneksi täällä on tarkkaavaista porukkaa.BMW e90 325i -07
Skoda suberb combi -10
Comment
-
Comment