Moi!
Viime huollossa tulppien vaihdon aikana mitattiin sylintereiden paineet. Tuloksissa saatiin seuraavat. Sylinterit numeroittain
1 - 10,1
2 - 10,1
3 - 10
4 - 10,1
5 - 9,2
6 - 10
Kysyisinkin, kun en asiasta tiedä yhtään mitään, onko paineet kohdallaan ja mitä ne 6-koneessa 2 litrasella pitäisi alkuperäisesti olla? 5 sylinteri näyttää pienempää puristusta, onko asialle tehtävissä mitään? Vaikuttaako tuo mitenkään moottorin käyntiin? Joskus kierroskiekko nousee ja laskee nykien, saattaako syynä olla tämä sylinteri? Kiitos vastauksistanne etukäteen
xzxz
Viime huollossa tulppien vaihdon aikana mitattiin sylintereiden paineet. Tuloksissa saatiin seuraavat. Sylinterit numeroittain
1 - 10,1
2 - 10,1
3 - 10
4 - 10,1
5 - 9,2
6 - 10
Kysyisinkin, kun en asiasta tiedä yhtään mitään, onko paineet kohdallaan ja mitä ne 6-koneessa 2 litrasella pitäisi alkuperäisesti olla? 5 sylinteri näyttää pienempää puristusta, onko asialle tehtävissä mitään? Vaikuttaako tuo mitenkään moottorin käyntiin? Joskus kierroskiekko nousee ja laskee nykien, saattaako syynä olla tämä sylinteri? Kiitos vastauksistanne etukäteen
xzxz
Comment