Eli kuten otsikossa kirjoitin autossa ei toimi takalasin lämmitys eikä sivupeilien lämmitys. Osaako joku arvata mistä voisi olla kyse?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 320DA 2002 takalasinlämmitys ei toimi
Collapse
X
-
Originally posted by Bemarityttö View PostEli kuten otsikossa kirjoitin autossa ei toimi takalasin lämmitys eikä sivupeilien lämmitys. Osaako joku arvata mistä voisi olla kyse?BMW e36 320i Sedan Brokatrot-metallic
Originally posted by kaolOngelma: Kolmekutonen.
Mainiota ajatustyöskentelyä siellä naapurikylässä.
-
-
joku viisaampi varmaan osaa kertoa ovatko saman sulakkeen takana mutta näin ainakin minä uskoisin.
edit. tuossa ei ainakaan mainita lämmitettyjä peilejä mutta liekkö saman sulakkeen takana kuin Heated Rear Window #20
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
tuosta kuvasta ainut 7,5 amppeerin sulake. löytyy hansikaslokeron takaa jos oikein ymmärsin.BMW e36 320i Sedan Brokatrot-metallic
Originally posted by kaolOngelma: Kolmekutonen.
Mainiota ajatustyöskentelyä siellä naapurikylässä.
Comment
-
-
Nyt on sulakkeet tutkittu. Jos nro 25 ohjaa lämmitettäviä peilejä, sulake puuttui kokonaan. Sulakkeen laittaminen ei auttanut asiaa, joten eivät toimi. Voisko olla lisävaruste? Autohan on tuotu saksasta.
Sitten se takalasi... Ihan sama juttu, ei sulakkeen vaihtaminen saanut takalasia lämpeämään.
Olisko seuraavia ideoita?
appelsiinipuutikku, toi sulakekartta jonka laitoit on erilainen kuin mulla, onko noissa paljonkin eroja?
Comment
-
-
Originally posted by Bemarityttö View PostNyt on sulakkeet tutkittu. Jos nro 25 ohjaa lämmitettäviä peilejä, sulake puuttui kokonaan. Sulakkeen laittaminen ei auttanut asiaa, joten eivät toimi. Voisko olla lisävaruste? Autohan on tuotu saksasta.
Sitten se takalasi... Ihan sama juttu, ei sulakkeen vaihtaminen saanut takalasia lämpeämään.
Olisko seuraavia ideoita?
appelsiinipuutikku, toi sulakekartta jonka laitoit on erilainen kuin mulla, onko noissa paljonkin eroja?Last edited by elnabu1; 29-01-2010, 17:13.e46 330d touring
Comment
-
Comment