Moi!
Laitatin juuri 2004 E46 330D:hen uuden OEM vauhtipyörän. Samalla oli vaihdettava kytkin joten laitoin Sachs racingin orgaanisen levyn ja jäykemmän asetelman, jolle lupaavat 570 Nm väännön keston...
Kytkin on ensituntumalta ihan HELEVET1N jäykkä! Saa painaa ihan todella tosissaan. Liike on lyhyt mutta jäykkyys on jostain ihan toiselta planeetalta.
Setuppi on siis:
- vakio 2-massa vauhtipyörä
- Sachs racing orgaaninen levy
- Sachs racing asetelma
- uusi vakio painelaakeri
Kysynkin nyt:
- onko teillä kokemusta vastaavasta, että menee Sachsilla tod. jäykäksi?
- Keveneekö kytkin yhtään käytössä?
- Olisiko Sachsin painelaakeri ollut eri mitoilla, jolloin olisi ollut kevyempi (väittivät myyjäliikkeessä että vakio passaa)
Onko kukaan asentanut jämäkämpää sylinteriä kytkimelle, että kevenisi?
Kiitos jo etukäteen!
Laitatin juuri 2004 E46 330D:hen uuden OEM vauhtipyörän. Samalla oli vaihdettava kytkin joten laitoin Sachs racingin orgaanisen levyn ja jäykemmän asetelman, jolle lupaavat 570 Nm väännön keston...
Kytkin on ensituntumalta ihan HELEVET1N jäykkä! Saa painaa ihan todella tosissaan. Liike on lyhyt mutta jäykkyys on jostain ihan toiselta planeetalta.
Setuppi on siis:
- vakio 2-massa vauhtipyörä
- Sachs racing orgaaninen levy
- Sachs racing asetelma
- uusi vakio painelaakeri
Kysynkin nyt:
- onko teillä kokemusta vastaavasta, että menee Sachsilla tod. jäykäksi?
- Keveneekö kytkin yhtään käytössä?
- Olisiko Sachsin painelaakeri ollut eri mitoilla, jolloin olisi ollut kevyempi (väittivät myyjäliikkeessä että vakio passaa)
Onko kukaan asentanut jämäkämpää sylinteriä kytkimelle, että kevenisi?
Kiitos jo etukäteen!
Comment