Eli tuossa vaimokkeen 330ia ssa on tuo peilien sivulle kääntö napista, mutta peruuttaessa se ei mene ns. alas, oli nappi sitten kummassa asennossa tahansa, eli onko vikaa vai oliko peilipaketteja erilaisia?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Peilipaketti?
Collapse
X
-
Kyllä 2001 E46 330xdat repsikanpuoleinen peili kääntyy alas kun pakkipäällä ja pikkukatkaisija oikealle. Sen kääntökulmankin voi säätää kuljettajan mukaan (Key Memory). Tosin jotain kosketushäikkiä siinäkin, peili seilaa joskus ylös-alas peruuttaessa. Saattaahan se kääntö olla tilattava lisäominaisuus esim. Key memoryn tai sähkösäätöisen ja muistilla olevan istuimen kanssa. Ohjelmoimalla vois onnistua.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Originally posted by Esal View PostKyllä 2001 E46 330xdat repsikanpuoleinen peili kääntyy alas kun pakkipäällä ja pikkukatkaisija oikealle. Sen kääntökulmankin voi säätää kuljettajan mukaan (Key Memory). Tosin jotain kosketushäikkiä siinäkin, peili seilaa joskus ylös-alas peruuttaessa. Saattaahan se kääntö olla tilattava lisäominaisuus esim. Key memoryn tai sähkösäätöisen ja muistilla olevan istuimen kanssa. Ohjelmoimalla vois onnistua.F31 320i xdrive -13
E91 330 XD -06
Ex.
E46 330XD -01
E46 325Xi -01
E30 325 IX -91
E36 320 -91
E30 324 TD -88
E30 324 D -86
E30 323i -85
E21 323i -79
E21 320 -78
E10 2002 -75
Comment
-
-
Peilinkääntö pakittaessa-ominaisuus on jos on sähköpenkit muisteilla.Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
Originally posted by Axe27 View PostKuinkakohan tuota repsikan peiliä peruutusasennossa pystyy säätämään ?
Mulla menee aivan täysin ala-asentoon jolloin siitä ei kyllä näe mitään eikä ole mitään hyötyäkään.F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
-
Originally posted by Axe27 View PostKuinkakohan tuota repsikan peiliä peruutusasennossa pystyy säätämään ?
Mulla menee aivan täysin ala-asentoon jolloin siitä ei kyllä näe mitään eikä ole mitään hyötyäkään.
Comment
-
-
Originally posted by Convertible View PostNo, niin sen on tarkoituskin mennä, että näkee parkkiruudun viivan tai katukivetyksen..
Nyt tuosta ominaisuudesta mun mielestä ei ole kuin haittaa. Parempi kun ei edes käytä sitä.
Kaipa tuo varuste on tarkoitettu kädettömille ameriikan serkuille ??
Comment
-
-
Originally posted by Axe27 View PostNo, luulin että sitä pystyisi säätämään jotenkin. Edes puoleen väliin nykyisestä normi/peruutus tilanteesta niin vois nähdä vähän pitemmälle ja et näkisi takapyörän kohdille. Ainakin mun mielestä sen peilin pitäisi näyttää oikea takapyörä niin silloin siitä olisi jotain hyötyäkin.
Nyt tuosta ominaisuudesta mun mielestä ei ole kuin haittaa. Parempi kun ei edes käytä sitä.
Kaipa tuo varuste on tarkoitettu kädettömille ameriikan serkuille ??F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
-
Originally posted by Convertible View PostNo, just takapyörän se näyttääkin, mitä sitten? Eihän muusta ole apua.
Comment
-
-
Originally posted by Axe27 View PostMulla se kyllä sit kääntyy liikaa alas ?? Näyttää meinaan etu- ja takaoven väliin. Just saattaa erottaa vähän takapyörän etuosaa.. Ja en pysty säätäämään sitä yhtään ylöspäin.
Eli kokeile säätää peliä ylemmäs normiasennossa ja laita sitten pakki päälle.F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
Comment