Originally posted by aapok
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 farmari -> m47 ja m47n koneiden luotettavuus ja tyyppiviat
Collapse
X
-
Noh omat kokemukset 320d M47N -03. Nyt ajettu n.250tkm, itse ajanut 50tkm. Osiin palanut reilun vuoden aikana n.3500 e. mm. 3kpl suuttimia, siirtopumppu, värinän vaimennin, hehkut, hehkujen ohjaus yksikkö, iskarit, releitä, takalasinpyyhin mekanismi, vesipumppu, termari, takapyörän laakeri + repullinen muuta pikkunippeliä normi huoltojen lisäksi...seuraavaksi odottelen turbon hajoamista...Että onhan näissä ja jos jakari tuntematon työkalu, niin eipä voi suositella... Näin minulla...
Joo ei järkisyillä bemarin (automaatti)diisseliä kyllä laiteta...mammas on parempi pysyä vaginassa itellä mm. käyntivikoja, johtuu varmaan suuttimista. Sitten moottorin tukikumit on loppu (tärisee), pitäs jaksaa vaihtaa.
Ja tukivarret eteen odottaa myös asennusta. Laatikon ja/tai turbon hajoamista odotellessa
Kilsoja 173k. Ja kuluttaakin melkeen yhtä paljon ku 330d.Last edited by tero_v; 12-03-2010, 12:00.E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
650hp/850nm 1.8bar
1/4m 11.48s/208km/h
100-150km/h 2.01s
100-200km/h 6.99s
EX jatkeet:
e39 528 M-Sport -99
e36 318is "M-sport" -92
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostEikös sinullakin se syy ollut tunaroitu suutinkorjaus?
Mielestäni kuitenkin oiva vaihtoehto kehonsiirtimeksi! Näitä todella huonotuurisia on kuitenkin hyvin vähän ja niitä löytyy kaikisita merkeistä.Last edited by aapok; 12-03-2010, 13:12.-Aapo-
520da touring Lci M-sport -07
1600-2 -68 (kaveriprojekti)
Chevrolet Avalanche LTZ -09
Sea Ray 230 sundancer -94
Comment
-
-
Ite oon päästellyt 100tkm ilman suurempia murheita. Nyt mittarissa 225tkm, ja korjauksia on ollut hehkut, akku ja puhaltimen siili. Jarrulevyt & palat olen vaihtanut ja päivittänyt säädettävän alusta & muutaman powerflexin alustaan. Vähemmillä murheilla tuo on mennyt kuin edelinen VAGina
Kop, kop koputtaa puuta :thinkTesla Model 3 Performance
EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
EX: VW Touran 2.0 TDI
EX: VW R6 Polo GTI
EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
EX: BMW E91 325dA M-sport
EX: BMW E46 320d touring M-sport
EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH
Comment
-
-
Heti kun menin kehumaan niin laturi teki lakonNo onhan tuolla jo ajettukkin 380tkm. Jännitteensäätimen/hiilien uusiminen ei enää kannattanu ja kyseistä osaa ei saa kuin orkkiksena. Uus laturi 310e tarvikkeena, aika helppo vaihtaa alle tuntiin oli vanha irti.
Hinta oli sittenkin 280eja vanhassa laturissa oli kosketinpinnat jo urautuneet pahasti.
Last edited by Antsah; 16-03-2010, 09:34.
Comment
-
-
Useammankin eri merkin merkkikorjaamossa työskennelleenä voin kertoa kirkkain silmin, että kun se huono tuuri sattuu niin ei siinä merkkiä katsota. Joka merkillä on omat ongelmansa ja joka auto on yksilö. Se kannattaa aina muistaa. Nykyään ei saa 100% luotettavaa menopeliä millään. Ihan sama, pysyykö vaginassa vai ottaako jatkeen, huonon tuurin sattuessa ihan "samanlaisia" ongelmia on kummassakin.Timo Puustinen, Tuusula, Finland
-Nyk. BMW E93 335i DCT Cabriolet, Porsche 911 Carrera S
-Ex. Audi A5 Sportback, BMW E36 320iA Cabriolet, BMW E46 330CiA Cabriolet M-Sport II, BMW E36 320i Coupe, BMW E46 330Ci, BMW E46 320d Touring Individual, E46 318Ci, E36 318ti Compact, Mazda 323F
Oma Connection
Kaide Motorsport
Comment
-
-
Originally posted by TheKnight View PostUseammankin eri merkin merkkikorjaamossa työskennelleenä voin kertoa kirkkain silmin, että kun se huono tuuri sattuu niin ei siinä merkkiä katsota. Joka merkillä on omat ongelmansa ja joka auto on yksilö. Se kannattaa aina muistaa. Nykyään ei saa 100% luotettavaa menopeliä millään. Ihan sama, pysyykö vaginassa vai ottaako jatkeen, huonon tuurin sattuessa ihan "samanlaisia" ongelmia on kummassakin.Bmw X5 3.0DA 2005
Comment
-
Comment