No niin vika korjaantui Kun vaihtoi uuden viallisen anturin käytettyyn toimivaan anturiin. Elikkä varaosa anturi uutena viallinen.
Niin autohan on 318i e46 touring v.2000
Ja ongelmat kyseinen keltainen varoitusvalo tarkoittanee öljyn vähyyttä koneessa. Homma lähti silleen että varoitusvalo paloi käynnistäessä n. 10-15 sekunttia ja sen jälkeen sammui ei haitannut itseäni. Käytin luetettamassa vikakoodit ja siellä oli herjannut öljyn määrä anturin vikaa.
Sen vaihdettuani kaikki näytti olevan hyvin, valo ei palanut lyhkäsillä matkoilla. mutta sitten kun autolla ajoi yli 20km valo syttyi ja jää palamaan. (rasittavaa) Tietysti tarkistin öljyn määrän ja öljyä on mittatikun melkein ylärajaan.
Testattuani autoa vähän enemmän niin seuraava huomio. yli 20km syttyy palamaan ja palaa vielä auton sammutamisen jälkeen vielä 1minuutin verran, sen jälkeen sammuu. Lyhkäsillä matkoilla ei syty (alle 20km) on käytetty auto lämpimäksi ja ei syty.
Onko tuolla keltaisella öljykannu valolla mitään muuta tarkoitusta kuin öljyn vähyyden määrä.
Ja onko kellään ilmestynyt vastaavaa vikaa?? Millä korjaantunut?? ketuttaa vaan kun ostin uuden anturin ja maksoi melkein 100 euroa.
Sellainen kävi mielessä että pitääkö ajotietokone/äly käydä nollaamassa että ymmärtää että jokin anturi vaihdettu.??????????
Olisin kiitollinen jos vastauksia tulisi itselläni alkaa äly loppumaan :think
Niin autohan on 318i e46 touring v.2000
Ja ongelmat kyseinen keltainen varoitusvalo tarkoittanee öljyn vähyyttä koneessa. Homma lähti silleen että varoitusvalo paloi käynnistäessä n. 10-15 sekunttia ja sen jälkeen sammui ei haitannut itseäni. Käytin luetettamassa vikakoodit ja siellä oli herjannut öljyn määrä anturin vikaa.
Sen vaihdettuani kaikki näytti olevan hyvin, valo ei palanut lyhkäsillä matkoilla. mutta sitten kun autolla ajoi yli 20km valo syttyi ja jää palamaan. (rasittavaa) Tietysti tarkistin öljyn määrän ja öljyä on mittatikun melkein ylärajaan.
Testattuani autoa vähän enemmän niin seuraava huomio. yli 20km syttyy palamaan ja palaa vielä auton sammutamisen jälkeen vielä 1minuutin verran, sen jälkeen sammuu. Lyhkäsillä matkoilla ei syty (alle 20km) on käytetty auto lämpimäksi ja ei syty.
Onko tuolla keltaisella öljykannu valolla mitään muuta tarkoitusta kuin öljyn vähyyden määrä.
Ja onko kellään ilmestynyt vastaavaa vikaa?? Millä korjaantunut?? ketuttaa vaan kun ostin uuden anturin ja maksoi melkein 100 euroa.
Sellainen kävi mielessä että pitääkö ajotietokone/äly käydä nollaamassa että ymmärtää että jokin anturi vaihdettu.??????????
Olisin kiitollinen jos vastauksia tulisi itselläni alkaa äly loppumaan :think
Comment