Elikkä auto rupes yhtäkkiä tekeen tommosta et enemmän kaasua painettaessa alkaa nykimään 3000-4000 välissä ja kiihtyvyys loppuu siihen, vähän niinkuin autossa olisi bensa-auton rajoitin. Auto ei ota vapaalla paikallaankaan kierroksia kuin noin 3000-4000. Sievällä ajolla auto toimii normaalisti. Ja laatikon turbiinilukko näyttää toimivan normaalisti. Mikähä tossa voisi olla, joutuuko laatikon vaihtohommiin vai onkoha tuo polttoainepuolella? Käyn lukemassa autosta huomenna koodit, niin jospa sitte tietäs enemmän
. Mite tuon laatikon muistin vois nollata, pidin äske akunkenkää irti 10min -> ei vaikutusta.
. Mite tuon laatikon muistin vois nollata, pidin äske akunkenkää irti 10min -> ei vaikutusta.
. Vähän turhaa pirujen maalailua seinille oli tuo vaihdelaatikon syyttäminen, eihän se nyt muutenkaan olis oirehti tuollalailla jos siinä ois jotaki ollut
Comment