FAQ:sta en tätä löytänyt, vaikka kyseessä lienee tyyppivika.
Eli vein auton merkkiliikkeeseen korjaukseen, kun auto sammuili kesken ajon. Ilmoittivat, että johtuen viallisesta kiristimestä nokkaketju on venynyt ja tästä johtuen jako on pielessä. Ketjun ja laahaimien vaihto olisi ollut valtava urakka 8h ja 117 €/tunti, joten sanoin, että laittakaa kasaan, teetän jossain edullisemmalla. Onko ollut paljon vastaavia tapauksia? Missä olette teettäneet? Nyt vaihdettiin vain kiristin ja säädettiin jako kohdalleen ja oireet hävisivät. Mitä riskejä on jos jättää auton tähän tilaan? Ainoastaan yhden ketjun löysin aiheesta (http://www.btcf.fi/forum/showthread....ight=e46+ketju) , mutta varmasti muillakin on ollut vastaavia ongelmia.
EDIT: Ai niin. Ja koska kyseessä on tyyppivika, miksi BMW ei hoida näitä kuntoon?
Kiitos etukäteen.
Eli vein auton merkkiliikkeeseen korjaukseen, kun auto sammuili kesken ajon. Ilmoittivat, että johtuen viallisesta kiristimestä nokkaketju on venynyt ja tästä johtuen jako on pielessä. Ketjun ja laahaimien vaihto olisi ollut valtava urakka 8h ja 117 €/tunti, joten sanoin, että laittakaa kasaan, teetän jossain edullisemmalla. Onko ollut paljon vastaavia tapauksia? Missä olette teettäneet? Nyt vaihdettiin vain kiristin ja säädettiin jako kohdalleen ja oireet hävisivät. Mitä riskejä on jos jättää auton tähän tilaan? Ainoastaan yhden ketjun löysin aiheesta (http://www.btcf.fi/forum/showthread....ight=e46+ketju) , mutta varmasti muillakin on ollut vastaavia ongelmia.
EDIT: Ai niin. Ja koska kyseessä on tyyppivika, miksi BMW ei hoida näitä kuntoon?
Kiitos etukäteen.
Comment