tuli pikku ongelma bemun suhteen..
E46 318 -00 hämeenlinnan kohdalla vanajanlinna - turenki liittymien välissä lämmöt nousi (ei ihan punaiselle mutta melkein) autosta virrat pois ja huilata tienlaitaan.. tutkimista ja suojien purkaamista ja etsimistä että mikä prkl täällä on ku nesteet suihkuaa pihalle autosta ja paineet hävinnyt ku pystyi suoraan aukaisemaan syylärin korkin.
no pienen pähkäilyn jälkeen ja odotuksen että kone jäähtyy että uskaltaa tunkea käden sinne ja käsikopelolla tutkia.
no letku löytyi ja sitä katsoen niin siinä oli lemmari paikoilla ja sisällä oli n.1-1.5cm palanen kiinnikettä että eli se oli katkennut ja jostain kyljestä.
koitin ottaa sitä letkun sisältä pois ja se palanen oli kuin kuivunutta "pahvia", murenemalla lähti irti. ilmeisesti alkuperäis osa ku oli sellaista materiaalia.
eli kysymys olis että mistähän sitä toista päätä vois lähteä etsimään että mistä se on poikki.
kuvausta mistä se lähti ja mitä siellä oli muuta;
kone katsoen edestä päin, imusarjan oikea laita, siitä lähtee 3kpl letkuja, yksi menee kannen päälle, yksi menee näköjään siihen oikeaan laitaan mustaan pyöreään (ei tietoakaan mikä se on ), ja se yks mikä oli irti niin ei tietoa, se oli kuiten melko mutkainen että meniskö se sinne jonnekin koneen "taakse"..
ärsytys vitutus päällä ja enkä osaa käyttää hakua niin en löytänyt mikä vois olla.
osaiskohan joku neuvoa tai huonojen ohjeiden mukaan käydä katsomassa omasta autosta mihin se kolmas letku menee..
E46 318 -00 hämeenlinnan kohdalla vanajanlinna - turenki liittymien välissä lämmöt nousi (ei ihan punaiselle mutta melkein) autosta virrat pois ja huilata tienlaitaan.. tutkimista ja suojien purkaamista ja etsimistä että mikä prkl täällä on ku nesteet suihkuaa pihalle autosta ja paineet hävinnyt ku pystyi suoraan aukaisemaan syylärin korkin.
no pienen pähkäilyn jälkeen ja odotuksen että kone jäähtyy että uskaltaa tunkea käden sinne ja käsikopelolla tutkia.
no letku löytyi ja sitä katsoen niin siinä oli lemmari paikoilla ja sisällä oli n.1-1.5cm palanen kiinnikettä että eli se oli katkennut ja jostain kyljestä.
koitin ottaa sitä letkun sisältä pois ja se palanen oli kuin kuivunutta "pahvia", murenemalla lähti irti. ilmeisesti alkuperäis osa ku oli sellaista materiaalia.
eli kysymys olis että mistähän sitä toista päätä vois lähteä etsimään että mistä se on poikki.
kuvausta mistä se lähti ja mitä siellä oli muuta;
kone katsoen edestä päin, imusarjan oikea laita, siitä lähtee 3kpl letkuja, yksi menee kannen päälle, yksi menee näköjään siihen oikeaan laitaan mustaan pyöreään (ei tietoakaan mikä se on ), ja se yks mikä oli irti niin ei tietoa, se oli kuiten melko mutkainen että meniskö se sinne jonnekin koneen "taakse"..
ärsytys vitutus päällä ja enkä osaa käyttää hakua niin en löytänyt mikä vois olla.
osaiskohan joku neuvoa tai huonojen ohjeiden mukaan käydä katsomassa omasta autosta mihin se kolmas letku menee..
Comment