E46 320d Moottorin merkkivalo ei toimi?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Temes87
    replied
    Originally posted by bayerman View Post
    Eipä e46:sessa sytyne mil-valo kuin bensavehkeissä. Dieselissä syttyy vikatilassa hehkuvalo.
    Mitä varten se moottorin merkkivalo sit ees on siellä? Missä tapauksessa se sitten syttyy? Vai syttyykö ollenkaan?

Autokorjaamollakin ihmettelivät että onpa kumma juttu ku ei syty mutta ei löydetty tietokoneella mitään virheitäkään!

Leave a comment:

• bayerman
    replied
    Eipä e46:sessa sytyne mil-valo kuin bensavehkeissä. Dieselissä syttyy vikatilassa hehkuvalo.

Leave a comment:

• Temes87
    replied
    Voihan valon toimivuuden todistaa mittari testillä paikan päällä katastus miehillekkin! Eikai tässä muu auta! Pitää elää tän kanssa

Leave a comment:

• Axe27
    replied
    Originally posted by Antsah View Post
    Ei mulle ainakaan ole katsastuksessa sanottu mitään koskaan tuosta.
    No mulla meni ainakin 10min ylimääräistä aikaa, kun ihmettelivät 2:n katsastajan toimesta asiaa... Heidän mielestä pitäisi syttyä valo, kun virrat kääntää päälle.

Leave a comment:

• Antsah
    replied
    Originally posted by Jolli View Post
    Olin lähes varma että syttyy itselläni, mutta eipä syty myöskään 316d M57:ssa. Katsotaan mitä katsastuksessa tuumaavat :think
    Ei mulle ainakaan ole katsastuksessa sanottu mitään koskaan tuosta.

Leave a comment:

• Jolli
    replied
    Originally posted by Antsah View Post
    Ei mullakaan kyllä 320d syty tuo valo kuin mittaritestillä. Eiköhän se kuulukkin olla noin.
    Olin lähes varma että syttyy itselläni, mutta eipä syty myöskään 316d M57:ssa. Katsotaan mitä katsastuksessa tuumaavat :think

Leave a comment:

• Antsah
    replied
    Ei mullakaan kyllä 320d syty tuo valo kuin mittaritestillä. Eiköhän se kuulukkin olla noin.

Leave a comment:

• Axe27
    replied
    OK, kiitos tiedosta.

Leave a comment:

• jsr85
    replied
    Just kävin omassani koittamassa, enkä ole bmw.ssä nähnyt et vikavalo olis syttynyt kun laittaa virrat päälle.

Leave a comment:

• Axe27
    replied
    Originally posted by jsr85 View Post
    Mikä se ongelma oikeen on? Ei sen moottorin vikavalon kuulu edes syttyä ku laittaa virrat päälle ellei siellä autoosa ole vikaa.
    Häh, onko tämä 100 varma tieto ?

Bemarihuolto ja katsastuskonttori on sit väärässä ???

Leave a comment:

• jsr85
    replied
    Mikä se ongelma oikeen on? Ei sen moottorin vikavalon kuulu edes syttyä ku laittaa virrat päälle ellei siellä autoosa ole vikaa.

Leave a comment:

• Axe27
    replied
    Niinpä, samaa olen ihmetellyt bimmerihuollonkin kanssa ja kädet nousee pystyyn kaikilla.

Ehkäpä tämä on kuiteskin diesel ongelma. Koska en ole löytänyt netistä yhtään bensa koneella samaa vikaa.

Leave a comment:

• Temes87
    replied
    Voisko olla silti jossain jotain vikaa? Vaikka valo toimiiki testissä mutta tuleeko mittaristolle silti tieto jos jotain vikaa tulee? Huoltamon tietokone ei antanu mitään vikakoodeja!
    Ihmetyttää vaan ku ei käy päällä ku laittaa virrat päälle.

Leave a comment:

• Temes87
    replied
    Nyt sain tuon mittaristo testin ajettua ja kyllä tuo moottorin merkkivalo sytty iihan normaalisti!
    Jännä vaan että ei syty ku laittaa virrat päälle!
    Kokeiltiin tutun e46 320i coupessa vm'02 ja merkkivalo syttyy normaalisti ku laittaa virrat päälle! Mulla ei e46 320d vm'01!

Leave a comment:

• Temes87
    replied
    Originally posted by Axe27 View Post
    No just siks kun toi MIL valo ei syttynyt.
    Niin ja sit se vielä että onko tuo "MIL" nyt se moottorin merkkivalo?
    Mistä noita koodikieliä vois harjotella ku täällä on noita ihan ihme sanoja mitä ei tällanen vasta alkaja vielä ymmärrä?!?!

Leave a comment:

Working...