Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 ilmastoinnin kompura ääntää???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurigobra
    Bimmer Rookie
    • Feb 2004
    • 36
    • Raahe

e46 ilmastoinnin kompura ääntää???

Tossa mennäviikolla rupesin kuunteleen outoa naputusta konehuoneen puolelta.Kun ilmastoinnin kytkee päälle ja kompura lähtee pyöriin niin kuuluu aika terävää naputusta jokaa kyllä hiljenee ajoittain.Huollossa sanoivat että kompura on menetetty(eivät vaivautuneet edes kattoon koko koslaa) ja uutta tilaamaan.Kylmää tulee ihan normisti ja en usko laakereidenkaan menneen kun ääni on niin säännöllinen(ei rahinnaa tms...).Onko kompuran "mangneettivena" jotenkin purettavissa koska luulen äänen tulevan sieltä?
  • bemupena
    Bimmer Rookie
    • Feb 2007
    • 44
    • oulu

sama vika oli itsellä, magneettikytkin todennäköisesti menossa rikki. mun tapauksessa aikansa nakuttettuaan meni jumiin koko kytkin. jälkeenpäin kun tutkin asiaa niin on aika helppo vaihtaa se kytkin uuteen. itse ostin kokonaan uuden kompuran kun sain suht edullisesti täältä foorumilta hellan vaihtolaitteen. tehdaskorjattu hellan kompura oulussa maksaa 350e sähködieselin kautta tilattuna.
    Last edited by bemupena; 28-08-2010, 09:28.
    Exät:

318i 91

528i 96

530D M-sport 02

740ia 99

Comment

• jurigobra
      Bimmer Rookie
      • Feb 2004
      • 36
      • Raahe

Originally posted by bemupena View Post
      sama vika oli itsellä, magneettikytkin todennäköisesti menossa rikki. mun tapauksessa aikansa nakuttettuaan meni jumiin koko kytkin. jälkeenpäin kun tutkin asiaa niin on aika helppo vaihtaa se kytkin uuteen. itse ostin kokonaan uuden kompuran kun sain suht edullisesti täältä foorumilta hellan vaihtolaitteen. tehdaskorjattu hellan kompura oulussa maksaa 350e sähködieselin kautta tilattuna.
      Kiitoksia.Nostampa kompuran pöydälle ennekuin uutta tilaamaan...Onko tietoo mistä ton mangeettikytkimen sais hommattua tai onkohan tuo vanha korjattavissa?

Comment

• luxor
        Bimmer Rookie
        • Aug 2003
        • 96
        • Hämeenlinna

Tää keskustelu kannattaa lukea liippaa aika läheltä..
        -kaunis nainen on ilo silmälle-

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎