Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 330D Ei kulje/ Tehot hävis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Haapanen
    Newbiemmer
    • Aug 2010
    • 7
    • Lohja

    E46 330D Ei kulje/ Tehot hävis

    Jotain mystistä tapahtu normaalin syyshuollon aikana ( Öljyt, kaikki suodattimet ja rikkoontuuneen jarrupalan kuluneisuuden tunnistimen vaihto)
    Eli tyhjäkäynnillä kiertää 2700 ja siitä ku lähtee liikkeelle ni mitä isompi vaihde sitä pienemmiks jää kierrokset. nyt niitä vinkkejä tännepäin Vm.2001
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    #2
    Filtterin päällä olevan siirtopaineanturin liitin jäi irti?
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • Haapanen
      Newbiemmer
      • Aug 2010
      • 7
      • Lohja

      #3
      Ei jäänyt irti mutta pitää vielä kattoo et onko varmasti kunnolla kiinni, putsasin sen liittimen Bräkleenillä, Oliskohan voinu mennä rikki pois ottaessa/ takas laittaessa? Onks kovin herkkä hajoomaan? ei ainakaan näkyvää vauriota.
      Tekeekö rikkinäinen anturi tollasta? paljonkoha uus kustantaa..

      Comment

      • Cell
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7037
        • Uusikaupunki

        #4
        Kuulostais ainakin siltä, että koneen tehoja rajoitettais matalan siirtopaineen takia (tai väärän mitatun jos anturivikaa), sopis yhteen tuon filtterin vaihdon kanssa. Kannattaa tökätä inpaan kiinni ja kurkata mitä näyttää vikakoodeiksi/livedataa ennenkuin uusii mitään.
        325i -08
        i3 REx -17
        M5 -98 Imolarot
        535i -90 N/A project (maatumassa)

        Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

        Comment

        • Haapanen
          Newbiemmer
          • Aug 2010
          • 7
          • Lohja

          #5
          Nonii sellane havainto tänää että 20 kilometriä ajoa ja vitosella lähtee vetää 60:stä pikkuhiljaa, sit 85 ja kaasu pohjaa. toimii! no sit jarrutetaan no 40:een ja kolmosella kiihdyttäessä ei tapahdu ensin mitään sit alkaa nykimään 60:een asti ja yhtäkkiä kaikki tehot tallessa, pääsin perille halille, lähin hallilta( kone kylmä) ja taas sama homma, noin 20km ajoa ja isolla vaihteella tuntus lähtevän helpommin, en sitte edes yrittäny korjata vikaa hallilla ku ei sillon enää ollu mitään vikaa.. Tuli vaan mieleen että en laittanu siihen uuteen suodattimeen polttoainetta et olisko jääny ilmaa tai jopa rikkonut jotain?? lähti kyllä heti käyntiin ilosesti.. Paljonko toi vikakoodin luku suunnilleen maksaa, Foorumilaisia lohjan seudulla joka vois tehä??!

          Comment

          • jsr85
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2007
            • 1375
            • Oulainen

            #6
            Originally posted by Haapanen View Post
            Paljonko toi vikakoodin luku suunnilleen maksaa, Foorumilaisia lohjan seudulla joka vois tehä??!

            Lohjan suunnalla voi varauksetta suositella WSE1 nimimerkkiä, tieto ja taitoa löytyy varmuudella tämänkin vian selvittämiseen.

            ps. Siirtopumppu
            ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎