Announcement

Collapse
No announcement yet.

tummat ikkunalistat e46 coupeen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • riuska
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2008
    • 1160
    • Lahti

tummat ikkunalistat e46 coupeen

Mistähän sais noitten kromisten tilalle tummat ikkunalistat?? muualta kuin esim:schmiedmanilta ku tuppaa olemaan aika arvokkaita mokomista listoista..

Voin myös vaihtaa jos joku haluaa kromin väriset listat.
    F30 320d
    F30 320i
    E46 320i
    E36 325i
    E30 316
  • riuska
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2008
    • 1160
    • Lahti

eikö oo kellää tietoo?? voishan noi "teipata" mustaks mutta mikä ois hyvää ja kestävää teippiä??
    F30 320d
    F30 320i
    E46 320i
    E36 325i
    E30 316

Comment

• WeLDe
      Bimmer Rookie
      • May 2006
      • 161
      • Savonlinna

Moi.

Etippä searchilla teippaamisesta, niin löytyy kyllä helpotusta vaivaan. Sen verran uskallan kertoa, että teippaamalla selviät 100€:lla. (Olettaen, että teet sen homman itse.) Listoja ei taida löytyä valmiiksi mustan sävyllä, kuin alkuperäisenä... Ja niinkuin sanoit, hinta on pilvissä. Itse kys. listoja netistä etsinyt...

t: Teippi Tahvanainen
      E92 M3 Silverstone 2
      E46 325Ci ///M-SPORT

Comment

• riuska
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2008
        • 1160
        • Lahti

Originally posted by WeLDe View Post
        Moi.

Etippä searchilla teippaamisesta, niin löytyy kyllä helpotusta vaivaan. Sen verran uskallan kertoa, että teippaamalla selviät 100€:lla. (Olettaen, että teet sen homman itse.) Listoja ei taida löytyä valmiiksi mustan sävyllä, kuin alkuperäisenä... Ja niinkuin sanoit, hinta on pilvissä. Itse kys. listoja netistä etsinyt...

t: Teippi Tahvanainen
        On kyllä tullu searchia käytettyä, mutta täytyy jatkaa ettimistä.. juu ja kyllä tässä on kaikki mitä on pystyny ni tullu tehtyä itse... ja mitä noita "teippejä" katellu ni kyllä sitä alle 100e pääsee riippuen tietenkin teipistä ja vähän mielipiteitä/kokemuksia kaipaisinkin eri teipeistä..
        F30 320d
        F30 320i
        E46 320i
        E36 325i
        E30 316

Comment

• alpine3
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2010
          • 1273
          • Kajjjaani

Suosittelen että lompsisit paikalliseen mainostoimistoon missä hoitavat autojen teippauksia ja kysyt sieltä sopivaa teippiä. Itse kävin äsken paikallisessa mainostoimistossa samaisen asian tiimoilta ja kaveri kaivoi varastosta vähän käytetyn jämärullan mattamustaa autoteippiä, hintakin oli hurjat 10e Antoi huopalastankin mukaan ja sanoi vielä lähtiessä että jos ei onnistu niin ruvetaan sitten katselemaan hintaa jos heillä tekisivät
          BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
          BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey

Comment

• WeLDe
            Bimmer Rookie
            • May 2006
            • 161
            • Savonlinna

Originally posted by BMWjunkie View Post
            Suosittelen että lompsisit paikalliseen mainostoimistoon missä hoitavat autojen teippauksia ja kysyt sieltä sopivaa teippiä. Itse kävin äsken paikallisessa mainostoimistossa samaisen asian tiimoilta ja kaveri kaivoi varastosta vähän käytetyn jämärullan mattamustaa autoteippiä, hintakin oli hurjat 10e Antoi huopalastankin mukaan ja sanoi vielä lähtiessä että jos ei onnistu niin ruvetaan sitten katselemaan hintaa jos heillä tekisivät
            Tosta on kyllä hyvä alottaa. Ne kaverit kyllä tietää mitä tekee, ja millä tekee...
            E92 M3 Silverstone 2
            E46 325Ci ///M-SPORT

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎