Joutui oikein kaivamaan ohjekirjan esille, kun ei millään muutoin löytynyt miten homma tapahtuu...
Elikkä kellon asetus tapahtuu: avain virtalukossa asentoon 1 (yksi napsu poispäältä asennosta). Mittaristo syttyy. Sitten oikeanpuoleisesta "namiskasta" (josta trippimittarikin nollataan) väännetään siihen suuntaan mihinkä suuntaan halutaan kellon alkavan rullaavan. Ainakin itselläni sitä sai tosiaan hiukan "kääntää", että mitään alkoi tapahtumaan. Mitä enemmän kääntää sitä nopeammin kello rullaa haluttuun suuntaan.
Pitämällä vasemmanpuoleisen namiskan painettuna alas, kun kääntää avaimen asentoon 1 saa käyntiin jonkun testiohjelman. E36:ssa näyttää menevän jos jonkinmoista numerosarjaa mutta E46:ssa ei oikeastaan mene kuin huolto km ja jarrunesteenvaihto ja yläkulmassa lukee test/reset. Joskus jostain muistelen lukeneeni, että mittaristolle voi tehdä jonkin "paremman" testinkin, jossa se polttaa kaikkia varoitusvaloja ja
rundauttaa rinkimittarin ja nopeusmittarin. Tietääkö joku mitenkä se tapahtuu?
Elikkä kellon asetus tapahtuu: avain virtalukossa asentoon 1 (yksi napsu poispäältä asennosta). Mittaristo syttyy. Sitten oikeanpuoleisesta "namiskasta" (josta trippimittarikin nollataan) väännetään siihen suuntaan mihinkä suuntaan halutaan kellon alkavan rullaavan. Ainakin itselläni sitä sai tosiaan hiukan "kääntää", että mitään alkoi tapahtumaan. Mitä enemmän kääntää sitä nopeammin kello rullaa haluttuun suuntaan.
Pitämällä vasemmanpuoleisen namiskan painettuna alas, kun kääntää avaimen asentoon 1 saa käyntiin jonkun testiohjelman. E36:ssa näyttää menevän jos jonkinmoista numerosarjaa mutta E46:ssa ei oikeastaan mene kuin huolto km ja jarrunesteenvaihto ja yläkulmassa lukee test/reset. Joskus jostain muistelen lukeneeni, että mittaristolle voi tehdä jonkin "paremman" testinkin, jossa se polttaa kaikkia varoitusvaloja ja
rundauttaa rinkimittarin ja nopeusmittarin. Tietääkö joku mitenkä se tapahtuu?
Comment