Announcement

Collapse
No announcement yet.

SivuAirbag ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMWMJ
    Newbiemmer
    • Apr 2010
    • 19
    • Rajamäki

    SivuAirbag ongelma

    Elikkäs autona e46 touring 318i v2000
    Ongelmana on että airbag valo palaa ja inpalla luettuna ilmoittaa apukuskin sivuairbagia olikohan resistans too high tai joku vastaava (lyhyt aikanen katkos) inpalla kun lukee niin ilmoittaa että ongelma ei ole just sillä hetkellä aktiivisena. Ja sivuairbagi kyseisessä mallissa ovessa. Penkin alla olevat liittimet olen käynyt läpi ja suihkinut sähkö spraytä. Jos jollain ollut vastaava vikaa niin kertokaapa miten ootte saanut itse fiksattua. Olen paljon lukenut ja etsinyt foorumilta mutta enimmäkseen viat ovat olleet penkin alla olevia kosketus häikkiä mitkä yleensä liittynyt penkin tunnistemattoon. Kiitokset etukäteen....
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    #2
    Johdot rikki saranan kohdalta?
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • EPDM
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2005
      • 4620
      • Lahti.

      #3
      Originally posted by Cell View Post
      Johdot rikki saranan kohdalta?
      Se on se ensimmäinen paikka.

      Sitten ohjausboksin moduuli. Jos vaihdatsen niinse pitää koodata.

      Minulla oli lopunlopuksi liukurengas sökkö. Tsempia, nää ei ole aina "loogisia" asioita.
      Viviendo en Lahiti
      BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
      Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
      Vw Corrado vr6

      Comment

      • Slazha
        BTCF Member
        • Nov 2004
        • 2284
        • Joensuu/Syvyys

        #4
        eihän sitten itse bägi vaurioitunut? joka kyllä todella harvinaista, näätkö tilatietoja? katsohan paljo näyttää vastukseksi vai näyttääkö vain kunnossa//ei kunossa
        tietysti vaikeampi todeta mitään jos ei vika ole koko ajan päällä, tuon itse bagin saisit testivastuksella todettua onko ehjä
        Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
        E36 318is class II, e30 turpo

        Comment

        • Dunky
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 4929
          • Kotka

          #5
          Läpivientiin päässyt vettä sisälle ja liitospinta pinneissä hapettunut
          Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

          Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

          Comment

          • BMWMJ
            Newbiemmer
            • Apr 2010
            • 19
            • Rajamäki

            #6
            Joo se oli itelläki mielessä että saranan läpiviennin kohtaa vika saattais olla. Ku alkoi tehdä sitä just silloin ku sää lämpes plussan puolelle aavistuksen verran tossa pari viikkoa sit. Missäs kohtaa nuo pinnit oike on onko heti läpiviennin juuressa vaikos verhouksen takana? No täytyypi käydä katsastuksessa huomenna ku just nollasin sen jos pysyis sen aikaa poissa tuo vika. kaks kertaa syttynyt nyt noin kahden viikon aikana. Ja kattois sitä sit tarkemmin ku säät lämpiää elikkäs keväällä sit.

            Comment

            • Juhan
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2009
              • 1345
              • Ks

              #7
              Nostellaas vanhaa.. Itsellä sama ongelma. Valittaa jommastakummasta sivu airbagistä ja molemmista turvavyönkiristimistä. Vlopun aikana tinaan penkin alta liittimet, mutta mites tuo sivu airbag? Missä kohtaa ne liittimet siellä ovissa on että osaa putsailla?

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎