Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 323iA lastua / pientä viilausta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Takalo_kari
    BTCF Member
    • Mar 2007
    • 1359
    • tku

    #31
    Originally posted by pav View Post
    Eipä tuo imusarjan vaihto tuota konetta ainakaan taida huonontaa, tosin taidat tarvita vielä adapterin siihen imusarjan väliin. M54 imusarja on D muotoa ja M52 O muotoa (jos pikasella lukasulla käsitin oikein). Turner motorsports on tainnut siihen sellaisen tehdä. Myöskin nuo vanhat suuttimet varmasti riittää.
    Paljonko maksoi nuo osat, disa ja imusarja?
    M54 on pyöreä reikä.

    joo adapterin taitaa tarvita. irrotan ton kaasuläpän tosta joku päivä ja tutkin asiaa.
    tarvittaessa teen / teetän itse tollasen adapterin.

    imusarja + disa venttiili maksoivat yhteensä 110e.


    Äsken aikani kuluksi juutuuppia selaamalla kattelin noita videoita, niin onko tolla 323 ja 325 mitään käytännön eroa kiihtyvyydessä? 323 on enemmän vääntöä, ja 325 on enemmän tehoa.

    Mahtaakohan noi väännöt kärsiä pahasti tuolla 330 imusarjalla.

    Jostain luin että 323:ssa olisi lyhyempi perävälitys kuin 325 se voisi selittää miksi 323 ei jää 325:lle? pitääkö tuo paikkansa?
    Last edited by Takalo_kari; 06-04-2011, 22:43.
    Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
    -On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
    Kiitos ajastasi? :think

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎