Elikkäs ostin lyhyemmät koiranluut ebaystä ja 16cm ovat. No laitoin toisen pään paikallee ja huomasin että liia lyhkäset ovat. No laitoin väkisin paikalleen. Autoo on madallettu about 40mm, (tolpassa näkyvän kierteen pituus on 45mm) ja nyt koiranluut vissiin kolisee tosi inhottavasti. Mistä ja minkä mittaiset kannattaisi ostaa? Ku en enää muista miten pitkät siel aiemmi oli..
MeyleHD vahvistetut koiranluut pitäs edes hetken pysyy siellä ehjänä ja
406 pökön takaluut ovat 16.5cm reiästä reikään ja löytyy motonetistä tuotenumerolla 18-3919
tämän hetkiset sarjan mukana tuleet ovat pultista pulttiin 160 abaut ja ovat liian lyhyet vaikks vedetty aika tonttiin... ideoita mistä johtuu? ostanko vain suoraan pidemmät?
Ex: e46 330d farkku vm 2002
Nykyinen silmäterä: e30 325 mtech 2
on säädettävä ja on lyhyemmät... mutku nuo tullu uutems sarjan mukana ja liian lyhyet niinku kuvassa näkyy... droppia on joku 60-70 varmaa
Jos tarkotat tuota ylempää kuvaa niin.. Tuohan on auton alta vaikka kuinka kahtos kuvaa, niin en hahmota miten tuonne sen laittasit. Koiran luu tulee vakaajatankoon ja iskari tolppaan.
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
juu tiedän mutta kuva tarkoittikin että liian lyhyet koiran luut kerra kallistuksen vakaaja tuossa asennossa ja ottaa kiinni noihin putkiin... ja auto on kuvassa rasvamontussa klanttien päällä eli on maassa kiinni.
Ex: e46 330d farkku vm 2002
Nykyinen silmäterä: e30 325 mtech 2
tollla alustalla liian pitkät.... ja aikasemmi toiminu ni nyt pelkään että joku antautunut mutta en keksi mikä?
Miten niin? Ottaa vakaaja sitten raidentankoihin kiinni, muuta en keksi? Varaahan tuossa ohjausvaihteen kohdassa on tulla toisellepuolen vaikka kuinka.
Comment