Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 etuiskarin yläpään laakerin koko?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4645
    • Tuusula

E46 etuiskarin yläpään laakerin koko?

Tulipa varsin kummallinen ongelma eteen, eli etuiskarin yläpään laakeria ei löydy edes varaosaluettelosta (http://bmwfans.info/parts/catalog/E4...taching_parts/) mutta tarvike- ja ilmeisesti alkuperäisissäkin uusissa yläpäissäkään ei laakereita ole mukana. Paketissa odottaisi nyt uudet tarvikeyläpäät mutta laakerit pitäisi niiden kavereiksi hommailla ennen viikonloppua..

Eli sattuisiko jollakulla olemaan kyseisen laakerin kokoa tiedossa, pitäisi saada nekin osteltua etukäteen ettei tarvitsisi jumpata edes-takas noita iskareita ja jousia turhanpäiten.
    Last edited by Jonsku; 17-03-2011, 08:42.
    - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more
  • Ha2
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1786
    • Oulu

En tiedä ymmärsikö oikein, mutta ainakin kaikkiin nelikutosiin, johon minä oon ollu vaihtamassa iskarin yläpäitä eteen, on tullut kaikki tarvittava mukana, kunhan on vaan osatnut varaosaliikkeen tiskiltä iskarin yläpään eli tuossa linkkaamassasi kuvassa osan #1.
    E61 525d LCI

Comment

• Bouma
      Bimmer Enthusiast
      • May 2007
      • 3108
      • Tampere

Originally posted by Jonsku View Post
      Tulipa varsin kummallinen ongelma eteen, eli etuiskarin yläpään laakeria ei löydy edes varaosaluettelosta (http://bmwfans.info/parts/catalog/E4...taching_parts/) mutta tarvike- ja ilmeisesti alkuperäisissäkin uusissa yläpäissäkään ei laakereita ole mukana. Paketissa odottaisi nyt uudet tarvikeyläpäät mutta laakerit pitäisi niiden kavereiksi hommailla ennen viikonloppua..

Eli sattuisiko jollakulla olemaan kyseisen laakerin kokoa tiedossa, pitäisi saada nekin osteltua etukäteen ettei tarvitsisi jumpata edes-takas noita iskareita ja jousia turhanpäiten.
      Kyllä mulla ainakin oli kaikki mukana kun KL:stä hain yläpäät eteen ja taakse. Tuntuu aika oudolto jos laakeri uupuu, mistä lie ebaystä sitten tilannu jotain kiinan tuotteita.
      MB CLS-12 350CGI AMG

MYSTINEN.FI

Comment

• NokiLeka
        Bimmer Enthusiast
        • May 2006
        • 2341
        • Eurajoki

Originally posted by Ha2 View Post
        En tiedä ymmärsikö oikein, mutta ainakin kaikkiin nelikutosiin, johon minä oon ollu vaihtamassa iskarin yläpäitä eteen, on tullut kaikki tarvittava mukana, kunhan on vaan osatnut varaosaliikkeen tiskiltä iskarin yläpään eli tuossa linkkaamassasi kuvassa osan #1.
        Kyllä tuossa osa #1 tosiaan on laakeri itsessään, ainakin niissä mitä tiskiltä itse olen hakenut.
        "I do everything my Rice Crispies tell me to"

Comment

• Jonsku
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 4645
          • Tuusula

No perskule, pitääpä käydä noukkimassa sitten samantien uudet moiset niin ei tarvitse alkaa arpomaan.
          - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
          ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
          ex. Alpina D10 Touring #33/94
          ... and many more

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍