Announcement

Collapse
No announcement yet.

käsijarru e46 -02

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Remolux
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2006
    • 294

    käsijarru e46 -02

    kuskinpuolen käkkäri ei pidä vaikka uudet palikat paikoillaan eikä ole rasvaa pinnoilla..
    eli tuosta kuvasta http://bmwfans.info/parts/catalog/E4...e_brake_shoes/
    nro.3 kumminpäin se tulee kun katsotaan jarrua sivusta. palikka on jarrujen keulanpuolella mut kumminpäin vipstaakkeli on, onko se vaijeriin pujotettava hahlo alespäin vai ylöspäin?
    kuinka oikeeoppinen käkkärin kiristys tehään? ensin palat ni lähelle säätäpyöristä rummun sisältä ja sit vasta käkkärin kiristys kapiinista vai toistepäin?
    Kiitokset.
  • e46touring
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 1327
    • Tornio

    #2
    säätö ??

    Originally posted by Remolux View Post
    kuskinpuolen käkkäri ei pidä vaikka uudet palikat paikoillaan eikä ole rasvaa pinnoilla..
    eli tuosta kuvasta http://bmwfans.info/parts/catalog/E4...e_brake_shoes/
    nro.3 kumminpäin se tulee kun katsotaan jarrua sivusta. palikka on jarrujen keulanpuolella mut kumminpäin vipstaakkeli on, onko se vaijeriin pujotettava hahlo alespäin vai ylöspäin?
    kuinka oikeeoppinen käkkärin kiristys tehään? ensin palat ni lähelle säätäpyöristä rummun sisältä ja sit vasta käkkärin kiristys kapiinista vai toistepäin?
    Kiitokset.
    vipstaakkelin hahlon olen aina laittanut alaspäin ja hyvin on toiminut. PAITSI jotkut
    SPS jarrukengät olivat niin pehmeää materiaalia ettei niistä jarruja saanut tehtyä.
    piti purkaa pois ja sen verran vitutti puljaaminen että tilasin Saksasta bmw:ltä käsijarrun kengät niin johan alkoi pitämään.

    Säätö tehdään juurikin noin kuin kirjoitit. Ensin säätöpyörästä kireäksi ja LÖYSÄTÄÄN 2-3
    säätöpyörän hahlon verran ja seuraavaksi käsijarrun kahvan juuresta vaijerit kiristäen
    niin että 4. naksauksessa alkaa olemaan käsijarru kireimmillään.
    __________________________________________________ ____________
    Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!

    Comment

    • Remolux
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2006
      • 294

      #3
      Originally posted by e46touring View Post
      vipstaakkelin hahlon olen aina laittanut alaspäin ja hyvin on toiminut. PAITSI jotkut
      SPS jarrukengät olivat niin pehmeää materiaalia ettei niistä jarruja saanut tehtyä.
      piti purkaa pois ja sen verran vitutti puljaaminen että tilasin Saksasta bmw:ltä käsijarrun kengät niin johan alkoi pitämään.

      Säätö tehdään juurikin noin kuin kirjoitit. Ensin säätöpyörästä kireäksi ja LÖYSÄTÄÄN 2-3
      säätöpyörän hahlon verran ja seuraavaksi käsijarrun kahvan juuresta vaijerit kiristäen
      niin että 4. naksauksessa alkaa olemaan käsijarru kireimmillään.
      Minä kiitän nopeasta vastauksesta.. Kiitos ja kumarrus

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎