Auto on E46 323i -99. Tosiaan kylmänä ei nykimistä tapahdu, vaikka heti auton liikeelle lähtiessä laittaisi kakkosen silmään. Mutta kun auto on täysin lämmin, täytyy aina kiihdyttää n. 3000 kiekkaan ennen kun laittaa kakkosen tai kolmosen pesään tai muuten nykii. Nykiminen ei ole mitään järjettömän kovaa, muistuttaa lähinnä samanlaista "nykimistä", kun jos luistonesto menee talvella päälle. Onko ideaa mistä voi olla kysymys?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 nykii lämpimänä matalilla kierroksilla.
Collapse
X
-
tulpat kiinni?
Originally posted by Miksa_200 View PostAuto on E46 323i -99. Tosiaan kylmänä ei nykimistä tapahdu, vaikka heti auton liikeelle lähtiessä laittaisi kakkosen silmään. Mutta kun auto on täysin lämmin, täytyy aina kiihdyttää n. 3000 kiekkaan ennen kun laittaa kakkosen tai kolmosen pesään tai muuten nykii. Nykiminen ei ole mitään järjettömän kovaa, muistuttaa lähinnä samanlaista "nykimistä", kun jos luistonesto menee talvella päälle. Onko ideaa mistä voi olla kysymys?
-
-
Originally posted by Miksa_200 View PostHyvin lähellä oikeaa oli veikkaus. Viaksi paljastui kakkospytyn tulpanjohto, mistä ihme kyllä ei tullut virhekoodia ensinkään.
EDIT: lisättäköön vielä että lueskelen vikakoodeja B200 koodinlukijalla, voi olla että sillä ei kaikki ongelmat näy
Comment
-
-
Originally posted by jouskari318is View PostUskoisin että tarkoitti puolalle menevää johtoa (?)
vai puola? :think
Comment
-
Comment