Elikkä epäilen vahvasti että juuri maahantuomani E46 330CD -2003 olisi Saksanmaalla hieman piristetty.
Kulutusmittari näyttää aivan omiaan. Matka-ajossa mittari näytti 5.4 ja tankkauksella laskettuna kulutu soli tasan 7.0. Sellaista 80-90km/h ajoa vakkari päällä.
Onko näihin motteihin saanut noita kiinnipultattavia "chippejä", vai onko kaikki tehonlisäykset otettu yleensä ohjelmoimalla?
Vikakoodit sanoivat viimeksi että ilmamaarä mittarissa olisi jotain. Ajattelin, että mahdollinen lastu antaisi väärää tietoa moottorinohjausyksikölle, ja näinollen antaisi vikakoodin ja liian pienet kulutuslukemat.
Vai voiko viallinen ilmamäärä mittari sotkea kulutuksen noinkin pahasti?
Auto on menossa kesän alussa Karalalle ohjelmointiin, mutta ennen sitä pitäisi varmistaa että onko siellä lastu sotkemassa. Eli mistäköhän paikantaisin sen, jos sellainen autossani olisi? Tietty varmaan ecun:n läheltä, mutta kuinkas paljon joudunkaan purkamaan? :think
Kulutusmittari näyttää aivan omiaan. Matka-ajossa mittari näytti 5.4 ja tankkauksella laskettuna kulutu soli tasan 7.0. Sellaista 80-90km/h ajoa vakkari päällä.
Onko näihin motteihin saanut noita kiinnipultattavia "chippejä", vai onko kaikki tehonlisäykset otettu yleensä ohjelmoimalla?
Vikakoodit sanoivat viimeksi että ilmamaarä mittarissa olisi jotain. Ajattelin, että mahdollinen lastu antaisi väärää tietoa moottorinohjausyksikölle, ja näinollen antaisi vikakoodin ja liian pienet kulutuslukemat.
Vai voiko viallinen ilmamäärä mittari sotkea kulutuksen noinkin pahasti?
Auto on menossa kesän alussa Karalalle ohjelmointiin, mutta ennen sitä pitäisi varmistaa että onko siellä lastu sotkemassa. Eli mistäköhän paikantaisin sen, jos sellainen autossani olisi? Tietty varmaan ecun:n läheltä, mutta kuinkas paljon joudunkaan purkamaan? :think
Comment