Moi!
Jos kääntyy tiukan käännöksen esim. 40km/h vauhdista niin alkaa edestä kuulumaan ulinaa. Ohjaus on silloin hieman raskasta. Ulina kuuluu sen käännöksen jälkeen, jos kääntelee rattia.
Eli ratin kääntely on hiukan raskaampaa ja kun sitä kääntää, kuuluu ulinaa. Ulina lähtee about 10 sekunnin päästä pois. Mikähän vikana. :o Milloinkaan muuten tuota ulinaa/ääntä ei kuulu. Ei siis tavallisessa ajossa.
EDIT: Vaihdoin juuri alle 17 tuumaset BMW type 55? vanteet. Renkaat 225/45/17. Voi olla, että nyt leveämpi rengas osuu jonnekkin muoviin, kun kääntyy nopeaa ja jouset joustavat? Ja muovi on sitten vähän aikaa väännössä ja sitte löpsähtää takaisin paikoilleen. Pitääpä tsekata tuokin mahdollisuus tosa kohta. Toisaalta ulina kuuluu silloinkin, kun ratin kääntää toiseen suuntaan, eli muovista se ei oikeastaan voi johtua. :/
Jos kääntyy tiukan käännöksen esim. 40km/h vauhdista niin alkaa edestä kuulumaan ulinaa. Ohjaus on silloin hieman raskasta. Ulina kuuluu sen käännöksen jälkeen, jos kääntelee rattia.
Eli ratin kääntely on hiukan raskaampaa ja kun sitä kääntää, kuuluu ulinaa. Ulina lähtee about 10 sekunnin päästä pois. Mikähän vikana. :o Milloinkaan muuten tuota ulinaa/ääntä ei kuulu. Ei siis tavallisessa ajossa.
EDIT: Vaihdoin juuri alle 17 tuumaset BMW type 55? vanteet. Renkaat 225/45/17. Voi olla, että nyt leveämpi rengas osuu jonnekkin muoviin, kun kääntyy nopeaa ja jouset joustavat? Ja muovi on sitten vähän aikaa väännössä ja sitte löpsähtää takaisin paikoilleen. Pitääpä tsekata tuokin mahdollisuus tosa kohta. Toisaalta ulina kuuluu silloinkin, kun ratin kääntää toiseen suuntaan, eli muovista se ei oikeastaan voi johtua. :/
Comment