Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 "aloittelijan" kysymyksiä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Spärde
    Newbiemmer
    • Jun 2011
    • 3
    • Suomi

E46 "aloittelijan" kysymyksiä

Ihan ensiksi täytynee varmasti mainita, että en ole kovin kummoinen autoasiantuntija, siksi käännynkin teidän tietävien puoleen muutamissa mieltä askarruttavissa kysymyksissä. Toivottavasti osaatte opastaa minut oikealle tielle

Auton hankinta on tällä hetkellä enemmän kuin ajankohtainen jotuen tulevasta työpaikastani. Olen aina pitänyt E46 mallista ja nyt olisi aika tuollainen hommata. Auto tulisi lähinnä matka ajoon, eli pari kertaa viikkoon tuollainen 400km rupeama pitäisi taittaa, vuosi tasolla varmasti tulisi yli 30tkm mittariin.
    Olen seuraillut netissä E46 malliston hintoja jne. ja päätynyt siihen että kriteerit ovat E46 facelift (2001 ->)? 320i tai 320d Touring/Sedan M-Sport II paketilla. Seuraavassa kysymyksiä...

1. Ollaanko yhtä mieltä, että 320d olisi noilla ajoilla parempi vaihtoehto?

2. Jos puhutaan 320d ja auto on lähemmäksi 200tkm ajettu, mitä huoltoja tulee huoltokirjasta löytyä ja mitä mahdollisia osia vaihdettu? Mitä huoltoja/rikkoja tulee odottaa noilla kilometreillä?

3. Jos auto on saksasta tuotu, onko auto "yhteensopiva" suomen ilmastoon vai joudunko käydä jotain asennuttamassa autoon? Entä paljonko lohkolämmittimen asennus maksaa?

4. Tyyppivikoja jotka pitäisi tarkistaa oston yhteydessä?

En ole aikaisemmin itse autoa omistanut, joten kaikki on hieman uutta minulle, koittakaa kestää ja toivottavasti jaksatte vastailla.

Kiitos!
  • NokiLeka
    Bimmer Enthusiast
    • May 2006
    • 2341
    • Eurajoki

Teretulemast!

Tuossa olisi pari ketjua joista löytyy lähes kaikki mahdollinen tieto koskien e46 korimallista riippumatta.

e46 kysymyksiä ja vastauksia
    e46 osto edessä, tietoja kaivataan

Lopun tiedon löytää aika hyvin käyttämällä foorumin Search toimintoa
    "I do everything my Rice Crispies tell me to"

Comment

• Spärde
      Newbiemmer
      • Jun 2011
      • 3
      • Suomi

Pahoitteluni, oon vähän nobo käyttämään searchia

Comment