Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 jarrut helisee ajossa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bouma
    replied
    Originally posted by Messier View Post
    Mulla kilisee kanssa apparinpuolen takapyörässä röykyissä.
    Oletan että se on jarrun suojapelti, se on rennompi apparinpuolella, vähän saanut osumaa.

Onneksi S54:llä saa peitettyä pienimmät kilinät.
    Oletko varma ettei jousi ole poikki?

Leave a comment:

• Antsah
    replied
    Se helinän aiheuttaja on todenäköisesti löystynyt jarrupalojen "asennussarjan" pidike, joka tulee siihen ulkopinnalle carrierin ja satulan päähän.

Itsellä oli toisella puolella se rauta päässyt jotenkin taipumaan suoremmaksi ja se aiheutti helinää. Väänsi sitä takaisinpäin kädessä ja paikalleen, helinät loppui siihen. Sama osa voi aiheuttaa myös töyssyissä kolinaa kun carrieri pääsee kolahteleen kun rauta on taipunut suoremmaksi (ei jaksa pitää carrieria ja satulaa nipussa) Ruostunutta on tietenki turha taivutella, tarvikekaupasta uusi.

Halpa korjaus siis, tai ainakin kannattaa tarkistaa olisiko syyllinen tuo osa.

Last edited by Antsah; 26-07-2011, 21:33.

Leave a comment:

• Messier
    replied
    Mulla kilisee kanssa apparinpuolen takapyörässä röykyissä.
    Oletan että se on jarrun suojapelti, se on rennompi apparinpuolella, vähän saanut osumaa.

Onneksi S54:llä saa peitettyä pienimmät kilinät.

Leave a comment:

• asvirkku
    replied
    Originally posted by Remolux View Post
    eli takajarrut helisee ajossa varsinkin töyssyissä. pala pääsee liikkumaan jostain syystä ylä/ala suunnassa sekä sivuttain. palat ja levyt on kohtuu uudet eikä kuluneisuutta juurikaan ole, jarrut ei hirtä.
    oon ajellut välillä melko reilusti ja jarrut on käyneet varmasti melko kuumana.
    mielestäni paloista ei puutu mitään kilkkeitä..

onko kelleen tullut vastaan moista?

voiko itse jarrujen runko eli minkä välissä pala makaa + sylinterin sisus olla niin kulunut..?
    Hmm. Voihan ne purkaa ja tsekkaa onko liu'ut kondiksessa.
    Ekana tulee tosin mieleen e46 peruskolina eli etu- tai takakoiranluut. Maksaa pari kymppiä tsippis, vaihtaa minuutissa.

T AV

Leave a comment:

• Remolux
    started a topic e46 jarrut helisee ajossa

e46 jarrut helisee ajossa

eli takajarrut helisee ajossa varsinkin töyssyissä. pala pääsee liikkumaan jostain syystä ylä/ala suunnassa sekä sivuttain. palat ja levyt on kohtuu uudet eikä kuluneisuutta juurikaan ole, jarrut ei hirtä.
    oon ajellut välillä melko reilusti ja jarrut on käyneet varmasti melko kuumana.
    mielestäni paloista ei puutu mitään kilkkeitä..

onko kelleen tullut vastaan moista?

voiko itse jarrujen runko eli minkä välissä pala makaa + sylinterin sisus olla niin kulunut..?
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎